۰

دزدان شب‌رو به يك عينك فروشي دستبرد زدند

سه دزد شب‌رو كه پس از ناكامي در سرقت از يك داروخانه به يك عينك فروشي دستبرد زده بودند، بازداشت شدند.
دزدان شب‌رو به يك عينك فروشي دستبرد زدند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، صبح روز شانزدهم آذرماه بود كه صاحب يك مغازه عينك‌فروشي در خيابان كاج يوسف‌آباد تهران، مأموران پليس را از ماجراي دستبرد سارقان به مغازه‌اش با خبر كرد. او گفت لحظاتي قبل وقتي به مغازه آمدم ديدم كه در مغازه شكسته و 3 ميليون و 700 هزار تومان پول، 20 عينك كه 8 ميليون تومان ارزش داشت به همراه لپ‌‌تاپ  و  مقداري وسايل ديگر سرقت شده است.
 
بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان پليس آگاهي تهران دست به تحقيق زدند. آنها بعد از بررسي محل و بررسي دوربين‌هاي مداربسته متوجه شدند كه سه مرد جوان شبانه به محل دستبرد زده و گريخته‌اند. پس از آن بود كه تصاوير متهمان بررسي شد و هر سه نفر بازداشت شدند. آنها در بازجويي‌ها به سرقت اقرار كردند. 
 
آنها وقتي مقابل قاضي دادسراي ويژه سرقت قرار گرفتند، حادثه را شرح دادند. سردسته باند گفت: چند روز قبل با همدستي دو نفر از دوستانم تصميم گرفتيم به داروخانه‌اي كه در همسايگي عينك‌فروشي بود، دستبرد بزنيم. چند بار به بهانه خريد دارو به محل رفتيم و جوانب را بررسي كرديم.
 
سحرگاه حادثه مطابق نقشه با پژو 405 من راهي داروخانه شديم. هر چه تلاش كرديم نتوانستيم كه قفل در را بشكنيم. از سرقت از داروخانه منصرف شده بوديم كه متوجه مغازه عينك‌فروشي شديم كه كركره آن نيمه باز بود. بعد از شكستن قفل در وارد مغازه شديم و مقداري پول و عينك‌هاي داخل مغازه را سرقت كرديم و گريختيم. تحقيقات بيشتر از سه متهم ادامه دارد.
انتهای پیام/ جام نیوز
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 423642
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *