۰

توجه به شایستگی نامزدهای انتخابات مدنظر آحاد مردم باشد

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: پرهیز از اعمال تعصبات قومی و مذهبی و توجه به شایستگی نامزدهای انتخابات مدنظر آحاد مردم باشد.
توجه به شایستگی نامزدهای انتخابات مدنظر آحاد مردم باشد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدعلی حمیدیان عصر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کنارک، اظهار داشت: جنجال‌هایی که بعضا از برخی افراد یا احزاب در فرآیند انتخابات رخ می‌دهد به فرمایش مقام معظم رهبری از مصادیق بداخلاقی سیاسی است و باهدف پیش بینی، پیشگیری و برخورد به هنگام با مظاهر این جرائم و تخلفات انتخاباتی ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی راه اندازی شده است.
دبیر ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی سیستان و بلوچستان گفت: پرهیز از اعمال تعصبات قومی و مذهبی و توجه به شایستگی و صلاحیت نامزدهای انتخاباتی باید مدنظر مردم قرار گرفته و تمامی نهادها و سازمان‌های متولی نیز مسئولند تا عظمت، ارزش و اهمیت این فرآیند را مدنظر قرار دهند.
وی با تشریح ابعاد نظارتی و اجرایی انتخابات ابراز داشت: در برگزاری مطلوب این جشن سیاسی، تمامی مسئولان و نخبگان علمی و حاکمیتی دارای وظایف خطیری هستند.
حمیدیان بر ضرورت برگزاری مستمر شوراهای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان‌های استان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: فرایند مبارزه و برخورد با جرائم و آسیب های اجتماعی نشان داده است که تکیه صرف بر واکنش‌های کیفری در برابر مصادیق بزهکاری توام با موفقیت نخواهد بود و تنها با بهره‌گیری از مدیریت مشارکتی در حوزه مدیریت جرائم و آسیب‌ها می‌توان بر مشکلات موجود فائق شد.
حمیدیان در انتها از مشارکت فعال و موثر تمامی سازمان‌های متولی، ائمه جمعه و جماعات شهرستان کنارک در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم تقدیر و تشکر داشته و ابراز امیدواری کرد: نشست‌های پیشگیری از وقوع جرم و ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی بصورت مستمر برگزار شده و راهکارهای مناسبی را درخصوص پیش گیری از جرائم اولویتی این شهرستان ارائه و اجرا کند.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 423617
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *