۰

تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت و آتش‌سوزی گسترده در یک پاساژ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پی برخورد شدید یک دستگاه اتوبوس با یک موتورسیکلت یک مرد جوان جان خود را از دست داد و در آتش‌سوزی گسترده یک پاساژ مردی میان‌سال میان شعله‌های آتش سوخت.
 تصادف مرگبار اتوبوس با موتورسیکلت و آتش‌سوزی گسترده در یک پاساژ
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، جلال ملکی، اظهار داشت: ساعت 11:19 شب گذشته در کیلومتر 12 مخصوص به سمت کرج یک مورد حادثه گزارش که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه موتورسیکلت که دو راکب داشت برخورد کرده بود و یکی از سرنشین‌ها که مردی 34 ساله بود به شدت از ناحیه پا دچار آسیب شده بود. راکب دیگر که مرد 29 ساله بود کاملا زیر اتوبوس قرار گرفته بود و ماموران آتش‌نشانی با بلند کردن اتوبوس وی را تحویل عوامل اورژانس دادند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 6:12 صبح امروز آتش‌سوزی گسترده در ساختمان 4 طبقه در خیابان اکباتان، ابتدای خیابان ملت به سامانه 125 اعلام و 5 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در طبقه همکف یک پاساژ 4 طبقه تجاری انباری مملو از ضایعات وجود داشت که دو نفر در آن گرفتار بودند.
وی ادامه داد: همه ساختمان شعله‌ور بود و تنها یکی از افراد گرفتار شده در ساختمان توانسته بود از طریق بالکن طبقه بالا خود را نجات دهد. آتش‌نشان‌ها درهای انبار را باز کردند و با جسد کاملا سوخته مردی حدودا 40 ساله مواجه شدند. بعد از اطفاء حریق و ایمن‌سازی محل حادثه، عملیات به پایان رسید.
انتهای پیام/ تسنیم
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 422987
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *