۰

خبر عجیب الوطن قطر؛ العربی دژاگه را نمی‌خواهد!

روزنامه الوطن قطر مدعی شد هواداران العربی از عملکرد اشکان دژاگه راضی نیستند و از سران این باشگاه خواستند که قرارداد این بازیکن ایرانی را تمدید نکنند و به جای او بازیکن سرشناس‌تری را جذب کنند. این درحالی است که دژاگه یکی از بهترین بازیکنان العربی در فصل جاری بوده است.
خبر عجیب الوطن قطر؛ العربی دژاگه را نمی‌خواهد!
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از سایت الوطن قطر، اشکان دژاگه ستاره تیم ملی فوتبال ایران دومین فصل حضور خود در لیگ ستارگان قطر را پشت سر می‌گذارد. او برای العربی قطر توپ می‌زند و در فصل جاری زیر نظر جیان فرانکو زولا فعالیت می‌کند.
دژاگه معمولا در ترکیب اصلی العربی به میدان می‌رود و بازیهای درخشانی را به نمایش می گذارد. او در دیدار برابر المسیمیر موفق به گلزنی هم شد اما در دیدار اخیر برابر السیلیه که به شکست سنگین العربی منجر شد نتوانست به علت آسیب دیدگی تیمش را همراهی کند. البته او روی نیمکت نشست اما جیان فرانکو زولا ترجیح داد ریسک نکند و او را به بازی نفرستد.
بعد از شکست سنگین العربی، خشم هواداران این تیم را در بر گرفته است و آنها از سران این باشگاه‌ها خواستند تا بازیکنان خارجی بهتری جذب کند.
با وجود آنکه دژاگه و دوترا دو بازیکن العربی در فصل جابی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند اما به نظر می‌رسد که هواداران العربی از آنها راضی نیستند و از باشگاه خواسته‌اند تا آنها را بفرشد.
احمد مبارک آل شافی مدیر باشگاه العربی در واکنش به درخواست هوادارن تیمش برای فروش دژاگه و دوترا گفت: بسیاری از هواداران العربی خواستار فروش دژاگه و دوترا شده‌اند تا بازیکنان بهتری را جایگزین آنها کنیم اما باید این موضوع در جلسه با زولا مطرح شود تا نظر او را در این باره جویا شویم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۹
کد مطلب: 422433
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *