۰

53 درصد تلفات جانی حوادث جاده‌ای در شعاع صفر تا 30 کیلومتر است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین کشته‎ها در نقطه صفر تا 30 کیلومتر شهرها رخ می‎دهد به طوریکه 53 درصد جان باختگان در تصادفات جاده‎ای سیستان و بلوچستان در این محدوده است.
53 درصد تلفات جانی حوادث جاده‌ای در شعاع صفر تا 30 کیلومتر است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، سردار حسین رحیمی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی فرمانده نیروی انتظام، فرماندهان پلیس راه  و مسئولان اداره راه و شهرسازی در خصوص راهداری زمستانی اظهار کرد: شرایط بسیار خوب و یک جهش 25 پله‎ای در بین کل استان‎های کشور در بحث کاهش کشته‎ها داریم که این گام و خیزش بسیار بلند در کل استان است و در بحث بررسی راه‎های استان، میزان کاهش تلفات روی رتبه‎های یک و دو است که این ارمغان تلاش همکاران ما در پلیس راه و اداره‎کل راه و شهرسازی برای مردم عزیز استان است.
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در ماه‎های پایان سال جاری طرح راهداری زمستانه را داریم که بلافاصله باید آماده شویم و خود را مجهز کنیم یعنی باید فضای کاری و وضعیت محورهای مواصلاتی استان را به سمت و سویی ببریم که مردم استان کمتر دچار حادثه و سانحه شوند.
این مسئول ادامه داد: در واقع باید بتوانیم یک وضعیت مطلوب و در شأن مردم ایجاد کنیم که در حال حاضر با اقداماتی که توسط این دو مجموعه انجام شده یک فضای بسیار مطلوب، ایمن و آرامی در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.
وی افزود: در زمینه نقاط حادثه‌خیز که در فاصله 0 تا  30 کیلومتری شهرها است، بیشترین کشته‎ها را داریم به طوریکه 53 درصد جان باختگان ما در محدوده 30 کیلومتری شهرها است.
رحیمی بیان کرد: در بحث استفاده از امکانات IT و الکترونیک در واقع باید برای آن برنامه داشته باشیم زیرا می‎تواند در مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به ما کمک کند و جزو برنامه‎هایی است که داریم آن را دنبال می‎کنیم تا بتوانیم یک وضعیت خوبی را در سطح محورهای مواصلاتی استان در بحث آموزش مردم داشته باشیم.
انتهای پیام/ فارس
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 422391
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *