۰

افتتاح کلینیک شبانه‎روزی دانشگاه آزاد زاهدان/ استخدام 100 نفر برای هیئت علمی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح کلینیک شبانه‎روزی دانشگاه آزاد زاهدان در بهمن ماه امسال خبر داد.
افتتاح کلینیک شبانه‎روزی دانشگاه آزاد زاهدان/ استخدام 100 نفر برای هیئت علمی دانشگاه آزاد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان  تفتان ما، از زاهدان، امین رضا کمالیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اظهار کرد: 99 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان بومی هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر 12 هزار دانشجو در واحد زاهدان در رشته‌های متعدد و مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و دکتری در حال تحصیل هستند.
این مسئول با بیان اینکه 150 رشته و گرایش مصوب در وزارت علوم در دانشگاه آزاد اسلامی استان فعال است، ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد زاهدان به دلیل واقع شدن در مرکز استان بر 6 واحد دانشگاهی دیگر در شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، خاش، سراوان، زابل نظارت دارد.
وی گفت: در سطح استان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان 30 هزار دانشجو دارد که یک سوم بار آموزشی و پژوهشی استان را به دوش می‌کشد.
کمالیان با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، عمرانی و دانشجویی اقدامات قابل ملاحظه‌ای را انجام داده است، بیان کرد: حضور پر رنگ این دانشگاه در نمایشگاه‌های هفته پژوهش در استان و تهران نشان از توانمندی این دانشگاه در مباحث پژوهشی دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برطرف کردن مسائل و مشکلات استان از برنامه‌های مهم دانشگاه است، افزود: نخستین کمیته ریزگردها در این دانشگاه تشکیل شده و مطالعات میدانی انجام شده است و با توجه به اهمیت این موضوع کمیته کشوری نیز در مرکز تشکیل شده است.
استخدام 100 نفر از فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در دانشگاه آزاد
این مسئول از برگزاری اجلاس وحدت اسلامی در دانشگاه آزاد زاهدان در دی ماه امسال خبر داد و گفت: این اجلاس در نوع خود در استان بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه در راستای استخدام اعضای هیئت علمی اقدامات خوبی امسال انجام شده است، ادامه داد: در سال آینده نیز نزدیک به 100 نفر برای هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از بین فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری استخدام خواهند شد که سهم واحد زاهدان 35 نفر است.
کمالیان از راه‌اندازی نخستین کلینیک شبانه روزی دانشگاه آزاد در خیابان دانشگاه زاهدان در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: هدف از افتتاح این کلینیک، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مراکز پر جمعیت است.
وی گفت: تا پایان امسال عملیات احداث نخستین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی نیز آغاز خواهد شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح و راه‌اندازی مرکز تحقیقات دریایی و محیط زیست در چابهار همزمان با هفته پژوهش خبر داد.
انتهای پیام/ فارس
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 422336
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *