۰
بمناسبت هفته بسیج بر

نشست جهاد تبیین در دانشگاه آزاد اسلامی خاش

بمناسبت هفته بسیج نشست جهاد تبیین در دانشکاه آزاد اسلامی خاش برگزار شد.
نشست جهاد تبیین در دانشگاه آزاد  اسلامی خاش
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نشست جهاد تبیین با حضور فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ریاست آموزش و پرورش، ریاست دانشگاه آزاد واحد خاش و جمعی از دانشجویان در محل دانشگاه آزاد واحد خاش برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش ضمن برشمردن خصایص دانشجویان بسیجی،‌ بیان کرد: دانشجویان ما با روحیه‌ای انقلابی و ولایی در راه اعتلای نظام و تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیبک با اشاره به این‌که پیشرفت‌های علمی شهرستان خاش با نظر به کمبود سرانه فضای آموزشی و نبود امکانات مناسب نشان از همت والای مدیران و دانشجویان سخت کوش شهرستان دارد، تصریح کرد: امید است با موفقیت روز افزون دانشجویان و دانش اموزان در عرصه علمی و آموزشی در شهرستان شاهد جبران زحمات تمامی تلاش گران این عرصه باشیم.

وی در ادامه تشکیل از بسیج مستضعفین در نخستین روزهای انقلاب را حرکتی شگرف خواند، و خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد کوتاه بودن دست دشمنان از وطن و شاهد پیشرفت‌های متعدد کشور در عرصه‌های مختلف در جهان هستیم بی‌شک نتیجه اتخاذ تصمیمی بود که؛ امام راحل (ره) برای تاسیس این تشکل مردمی گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاش  در پایان افزود: تربیت ولایی نسل جوان باید با تحقیق و بصیرت انقلابی در بیان دستاوردهای انقلابی کوشا و در راستای ایجاد امید و توسعه وحدت در جامعه باشد.

سردار احمد مالدار ضمن برشمردن خدمات نظام، عنوان کرد: با مقایسه خدمات  قبل و بعد از انقلاب به‌خوبی خدمات نظام و بسیج را می‌توان درک کرد.
فرمانده سپاه خاش  ادامه داد: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین مولفه‌های شناخت درست و نادرست، حق و باطل است، چرا که با شواهد و مستندات قابل اثبات می‌باشد.

وی ضمن تاکید مطالعه انقلاب و اهداف آن، خاطرنشان کرد: خانواده به‌عنوان اولین رکن یک‌جامعه در گسترش روشنگری عهده‌دار نقش خطیری است.

این مقام ارشد  نظامی افزود: آموزش و پرورش و دانشگاه به‌عنوان دو رکن آموزشی مهم در جامعه وظیفه مهمی برای تبیین و امید آفرینی در سطح جامعه دارند.

در ادامه این نشست ریاست دانشگاه آزاد واحد خاش، بیان کرد: جذب بیش از ۱۷۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های شهرستان نوید بخش افقی روشن در عرصه علم و فناوری می‌باشد.

شهنوازی کسب رتبه برتر در صنایع خلاق توسط یک دانشجوی دختر از دانشگاه آزاد خاش را گامی مهم در ایجاد انگیزه و تلاشی مضاعف از سوی بانوان برای به عرصه ظهور رساندن؛ "من می‌توانم"، دانست و گفت: امید است بانوان جامعه خاش با رویکردی انقلابی چون گذشته در جهت تحقق آرمان های نظام با تاسی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تلاش کنند.
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 453535
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *