۰
فرماندار تفتان:

باید جذب سرمایه گذار در شهرستان تقویت شود

فرماندار تفتان گفت:باید برای بر طرف کردن مشکلات سد راه سرمایه گذاران قدم‌های مثبتی برداشته شود که عزم مدیران کل استانی را می‌طلبد.
باید جذب سرمایه گذار در شهرستان تقویت شود
علیرضا شهنوازان در حاشیه این نشست مهار تورم، رشد تولید در  گفتگو با خبرنگار تفتان ما ،بیان کرد : تصمیمات خوبی برای کارخانه های موجود آجر،(صنعت) که در بخش مرکزی واقع شده است، تخصیص یافت و مشوق خوبی برای سرمایه گذاران طرح بود.

فرماندار تفتان  تصریح کرد: تلاش بر این است که جهت برداشتن موانع تولید و برطرف کردن معضلات و مشکلات سرمایه گذاران اقدامات جدی صورت گیرد. و رشد تولید اضافه گردد.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران، خاطر نشان کرد: باید برای بر طرف کردن مشکلات سد راه سرمایه گذاران قدم‌های مثبتی برداشته شود که عزم مدیران کل استانی را می‌طلبد.


این مقام مسئول  بیان کرد: استاندار ویژه استان جناب دکتر کرمی در خصوص جذب سرمایه گذار برای شهرستان و سایر نقاط استان تأکیدات مکرری را در جلسات مختلف داشته و دارد و یکی از دغدغه های دکتر کرمی توسعه استان به وسیله سرمایه گذاران به همراه توسعه پایدار، اشتغال پایدار و امنیت پایدار می باشد
شهنوازان تصریح اگر امنیت نباشد قطعا توسعه ای در شهرستان و اشتغال پایداری نخواهیم داشت لذا امنیت اولین و مهمترین مقوله در این راستا می باشد.

شهنوازان یکی از اهداف برگزاری این جلسه را جذب سرمایه گذاران در بخش‌های خصوصی دانست و گفت: باید به این مهم توجه شود

فرماندار تفتان فراهم کردن زمینه حضور مدیران کل در شهرستان را یکی از برنامه‌های خود عنوان کرد و اذعان کرد: توجه ویژه و حضور مدیران کل و معاونین استانداری در حوزه‌های مختلف مورد استقبال قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: همه ما مسئول رسیدگی به موضوعات اقتصادی در شهرستان هستیم و برگزاری این جلسات می‌تواند راهگشا شود.

وی برگزاری این جلسات با حضور معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص امنیت پایدار در تفتان  را مثمر ثمر دانست و گفت: تداوم این جلسات باعث در جریان قرار گرفتن مدیران کل در خصوص مشکلات و معضلات سرمایه گذاران خواهد شد.


لازم به ذکر است است در جلسه فوق از پنج نفر از فعالان پایگاهای بسیج تجلیل شد.

انتهای خبر/




 
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 453638
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *