۰
وقتی تکریم ارباب رجوع رسالت اصلی در خدمت رسانی می شود؛

میز خدمت فرصتی برای کارگشایی و کمک به مردم/ مدیریت جهادی راه حل مشکلات است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی خاش گفت:با هدف حل مشکلات مردم میز خدمت جهادی در مناطق کمتر برخوردار شهرستان راه اندازی شد چرا که این اقدام فرصتی برای کارگشایی و کمک به مردم است.
میز خدمت فرصتی برای کارگشایی و کمک به مردم/ مدیریت جهادی راه حل مشکلات است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به همت اداره  بهزیستی شهرستان خاش و بسیج ادارات سپاه شهرستانی خاش با هدف افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم سال هاست که با روحیه انقلابی و تفکر جهادی اقدام به راه اندازی میز خدمت با ارتباط بی واسطه مسئولان با مردم در مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم و حاشیه نشین کرده است.

در همین راستا و در تداوم ارائه خدمات جهادی و بی منت بسیجیان،  بسیج ادارات شهرستان خاش اقدام به برپایی میز خدمت جهادی در محله ولی آباد در محل مسجد عبدالرحمان شهرستان خاش کرد.

در این میز خدمت مدیران ادارات شهرستان خاش  حضور داشتند که پس از بیان مشکلات توسط اهالی قول هایی نیز از سوی متولیان امر برای حل و فصل مشکلات ارائه شد.

ابوذر جوادی مقدم در حاشیه برگزاری این میز خدمت با بیان اینکه این اقدام جهادی با اجرای  این برنامه  بیان کرد: میز خدمت یک برنامه منسجم و هدفمند برای تسریع در کارهای مردم و جلوگیری از سرگردانی آنان در مراجعه به ادارات است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستانی خاش با بیان اینکه مدیران باید در راه اندازی میز خدمت در ادارات خود اهتمام ویژه داشته باشند، افزود: یکی از فلسفه‌های مهم انقلاب اسلامی خدمت بی‌منت به‌مردم و یادآوری اهداف واقعی واصلی انقلاب است که بهترین عنوان را برای خود خدمتگزاری انتخاب کرد؛ بر این اساس میز خدمت فرصتی برای ارتباط رودررو با مردم و شنیدن خواسته‌ها و مطالبات آنان است.

این مقام مسئول در بخش دیگر سخنان خود هدف از برگزاری میزهای خدمت را  تسریع در رفع مشکلات مردم عنوان و بیان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند در این راستا از تمام ظرفیت های بسیج کارمندان برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد .

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 453363
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *