۰
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی‌ها باشد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تغییر روش بر مبنای شفافیت، صداقت و پرهیز از بزرگنمایی و اطلاع رسانی واقعی از رخدادها مبنای کار مجموعه روابط عمومی‌ها باشد.
صداقت، شفافیت و پرهیز از بزرگنمایی مبنای کار روابط عمومی‌ها باشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، رضا شریفی شامگاه دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اقناع مخاطبان با روش‌های منسوخ و معمولی اتفاق نمی‌افتد و باید روش‌های نوین اطلاع‌رسانی را جایگزین کنید.

وی افزود: هم‌افزایی و استفاده از شیوه‌های نوین و بهره‌گیری از همه ابزارها می‌تواند در برقراری ارتباط مثبت با جامعه هدف تأثیرگذار باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تأثیرات روانی کارهای انجام شده و اقدامات دولت در سطوح مختلف جامعه به میزان اخبار مثبت منتشر شده بستگی دارد.

وی با اشاره به اثرگذاری جنگ شناختی بر افکار عمومی اظهار کرد: باتوجه‌به کارهای مناسب و تأثیرگذار برای توسعه سیستان و بلوچستان، خدمات انجام شده برای مردم روایتگری شود.

شریفی با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی امر ارتباطات و روابط‌عمومی اذعان کرد: عدم توجه مدیران به جایگاه روابط‌عمومی‌ها و همچنین عدم دسترسی به اطلاعات توسط روابط‌عمومی‌ها از عوامل این آسیب جدی در ایجاد ارتباط با جامعه است.

وی تصریح کرد: رسانه گریزی و نخبه گریزی برخی مدیران نیز از جمله دیگر آسیب‌های ارتباط با مردم است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در اطلاع‌رسانی اقدامات دستگاه‌های اجرایی بایستی صداقت؛ اصل و مبنا باشد چرا که در این صورت اطلاعات ارائه شده باورپذیر خواهد بود.

وی افزود: در عرصه روایتگری و فضای مجازی آن‌گونه که باید، انگاره‌های مثبت تقویت نشده که بخشی از این کوتاهی مربوط به مسائل داخلی و برخی نیز به مسائل خارجی مرتبط است.

شریفی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه، کانون‌های مساجد، سران طوایف، معتمدان، ریش‌سفیدان و روحانیت و استفاده از شیوه‌های نوین و انجام کار تلفیقی و ترکیبی و پرهیز از عملکرد جزیره‌ای بایستی مدنظر مسئولان باشد.

وی بیان کرد: انسجام و اجماع در کار باتوجه‌به اینکه در جبهه مقابل علیه ما یک انسجام و ناتو فرهنگی شکل‌گرفته باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به تبدیل‌شدن استان به یک کارگاه عمرانی از شمال تا جنوب اشاره کرد و گفت: با افزایش اختیارات استاندار، شاهد ارتقای ساختار عمرانی و کلی استان خواهیم بود.
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 453193
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *