۱
امید به خدا و تحقق وعده‌های الهی عامل اصلی اقتدار و صلابت رهبر معظم انقلاب

تکیه بر قرآن و اهل بیت راه نجات بشر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان وبلوچستان گفت: عدم تعلق مقام معظم رهبری به دنیا و پشتوانه مردمی و تصمیمات درست و بجا در زمان بحران باعث شده است دشمنان هر روز بیشتر از رهبر معظم انقلاب بترسند.
تکیه بر قرآن و اهل بیت راه نجات بشر
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی عرب خالص مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان وبلوچستان  به مناسبت قرارگرفتن  در آستانه ی عید غدیر، عید بعیت با ولایت و امامت در گفتگو با خبرنگارتفتان ما بیان کرد: عید غدیر مظهر اسلام سیاسی و نشان دهنده ضرورت تشکیل نظام اسلامی است در روز غدیر پیامبر اسلام امام علی (ع) را به جانشینی و زمامداری اسلام بعد از خود معرفی کرد و ملت ما نیز در فروردین ۵۸ با رأی به نظام مقدس جمهوری تا همیشه پیروی از اسلام و حکومت اسلامی را پذیرفتند این وجه اشتراکی بین عید غدیر و ۱۲ فروردین است که نشان می دهد ملت ما پای عهد و پیمان خود با ولایت و امامت هستند.

وی افزود: ایمان و اعتقادی که در رهبر معظم انقلاب وجود دارد نشأت گرفته از باورهای قلبی و امید به تحقق وعدهای الهی می باشد که رهبر فرزانه انقلاب به خوبی توانسته است این باور و اعتماد را به مردم القا کند.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص اظهار کرد: مقام ولایت منصب الهی است و دارای فضلیت و تمام شرایط علم، تقوی، شجاعت، سیاست و افضل زمان خود است که معظم له تمام شرایط و فضایل را دارا می باشند.

مدیر حوزه  علمیه خواهران استان تصریح کرد: شجاعت و درایت رهبر فرزانه انقلاب باعث ترس دشمنان از نظام و انقلاب شده است چرا که رهبر معظم انقلاب همواره در برابر هرگونه ظلم و ستم ایستادگی کرده است و هرگز سر تسلیم در برابر ظالم فرونیاورده اند.


وی با اشاره به استفاده از توصیه های مقام معظم رهبری در مواقع مختلف بیان کرد: تکیه بر قرآن و اهل بیت و اطاعت از رهبری همیشه راه نجات بوده است همانگونه که رهبر معظم انقلاب در طول سال ها با استفاده از بینش وسیعی که از آن برخوردار بوده و پیروی از فرامین الهی با تکیه بر اعتماد مردم توانسته اند کشتی انقلاب را از امواج سهمگینی نجات دهند و آرامش و استقلال را به مردم هدیه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص در پایان پیروی و اطاعت از ولایت را لازمه حیات اسلام و انقلاب دانست و گفت: دشمنان همیشه سعی در تخریب و کمرنگ کردن اعتقادات ما داشته اند لذا با پیروی و تجدید بیعتی گسست ناپذیر با ولایت می توانیم نقشه های دشمنان را برای همیشه به خیال و توهم تبدیل کنیم.


انتهای خبر/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 453069
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *