۰
زدر راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی انجام شد؛

زبازدید معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای شهر از نمایشگاه کتاب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش گفت: برگزاری نمایشگاه های کتاب میتواند نقش بسیار سازنده ای در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و بالابردن سطح مطالعه مخصوصا در بین جوانان داشته باشد.
زبازدید معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای شهر از نمایشگاه کتاب
 محمد انور ایمانی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان گفت: نمایشگاه فروش کتاب با ۴۰ درصد تخفیف از اول اردیبهشت ماه جهت بازدید و خرید عموم مردم در محل حسینه صاحب الزمان (عج) برگزار شده است که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته و در همین راستا معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای شهر و تعدادی از روئسای فرهنگی شهرستان نیز از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی در دسترس قرار دادن کتاب ها با نازلترین قیمت و کمک به بالابردن سطح مطالعه در جامعه است.

ایمانی فر اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با مطالعه و استفاده از چنین فرصت هایی می توانند سطح علمی و فرهنگی خود را بالا برده و مانع از روی آوری به تفریحات ناسالم شوند.

رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ادامه ی نمایشگاه تا ۲۸ اردیبهشت ماه گفت: باید فرهنگ سازی های موثر و سازنده ای در عرصه کتاب خوانی و مطالعه در جامعه صورت گیرد چرا که هر اندازه سطح علمی در بین مردم گسترش پیدا کند به همان اندازه آن جامعه به سمت پیشرفت و ترقی سوق داده میشود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 452965
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *