۰
درپی گلایه مندی شهروندان انجام شد؛

علت شلوغی وترافیک خیابان مرادریگی(ایرانشهر)خاش چیست؟

شهردار خاش گفت: شهرداری با اختصاص پارکینگ جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از پارک وسایل نقلیه در خیابان سعی در کاهش ترافیک و سد معبر در سطح خیابان کرده که متاسفانه شهروندان استقبالی نداشته اند
علت شلوغی وترافیک خیابان مرادریگی(ایرانشهر)خاش چیست؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما؛با توجه به افزایش میزان تولید خودرو و گسترش شهرنشینی با معضل شلوغی و ترافیک در شهرها روبرو هستیم که شهرستان خاش از این قاعده هم مستثتی نیست.

خیابان مراد ریگی بعنوان یکی از خیابان های اصلی و قرار گرفتن بازار نیز در این خیابان باعث افزایش روز افزون ترافیک در شهر شده است در همین راستا خبرنگار ما به سراغ شهروندان رفته و در گفتگو با آنها مشکلات و راه حل ها را اینچنین برشمردند.

ایرندگانی یکی از شهروندان علت شلوغی و ترافیک را مسدود کردن کوچه ها که نقش زیادی در کاهش ترافیک داشته اند دانست و گفت: در چند سال اخیر مسدود سازی و بستن کوچه ها در این خیابان باعث بوجود امدن مشکلات زیادی در بحث ترافیکی شده است.

یکی از ساکنین در این خیابان نیز با بیان بستن کوچه ها و بروز مشکلات در رفت و آمد برای ساکنین این منطقه گفت: ساکنین این کوچه با مشکلات زیادی برای رفت و آمد و در مواقع اضطراری با توجه به غیر قابل پیش بینی شدن اتفاقات نیز هیچ گروه امدادی از جمله آتش نشانی نمیتواند به موقع حضور پیدا کند و خدای نکرده باعث اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد.

مهدی شهنوازی شهردار خاش در همین راستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهرداری با اختصاص پارکینگ جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از پارک وسایل نقلیه در خیابان سعی در کاهش ترافیک و سد معبر در سطح خیابان کرده که متاسفانه شهروندان استقبالی نداشته اند که این طرح نیاز به فرهنگ سازی و گذر زمان می باشد همچنین با توجه به قرار گرفتن بازار و طلافروشی ها در خیابان مراد ریگی در سال های اخیر شاهد بروز حوادثی تلخ در این خیابان که باعث سرقت از طلافروشی و کشته شدن شهروندان نیز شد بودیم شورای تامین برای برقراری امنیت و کاهش این گونه حوادث تصمیم  مسدود سازی کوچه ها در این خیابان را اخذ کرد.

وی اظهار کرد: در زمان بروز حوادثی از قبیل سرقت و تیراندازی مجرمان براحتی  توانسته از راه های فرعی و کوچه ها متواری شوند لذا با افزایش وسایل نقلیه در سطح شهر ترافیک های وقت گیر و مشکل سازی در این خیابان بوجود می آید که باعث نارضایتی شهروندان شده است.

مهدی شهنوازی گفت: با در نظر گرفتن مشکلات و معایب و همچنین محاسن این طرح شهرداری در نظر دارد با تشکیل دوباره شورای تامین  اقدام به  باز کردن کوچه ها در این خیابان کند تا باعث کسب رضایت و کاهش مشکلات شهروندان باشیم.

انتهای خبر/
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 452672
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *