۰
در راستاي بهره وری از فضای آموزشی استاندارد؛

یک‌باب مدرسه خیری در شهرستان خاش كلنگ زني شد/ افتتاح و بهره برداري از 15 مدرسه خيري در بخش مركزي خاش

مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: کلنگ احداث یک مد‌رسه سه کلاسه خیری با اعتبار بالغ بر يك ميليارد و 200 ميليون ريال در روستای عشایری موتور قادر بخش دشت جارو دهستان کوه سفید بخش مرکزی خاش به زمین زده شد.
   یک‌باب مدرسه خیری در شهرستان خاش كلنگ زني شد/ افتتاح و بهره برداري از  15 مدرسه خيري در بخش مركزي خاش
قاسم كوچكزايي در حاشيه كلنگ يك مدرسه خيري در شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: به واسطه اقدامات موثر نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه‌ خیراندیشان به حوزه آموزشی، بسیاری از مشکلات این بخش در بخش مرکزی با اقدام ‌تاریخی کلنگ زنی و یا بهره برداری از ۱۵ مدرسه و اکنون شانزدهمین مدرسه طی ۹ ماه اخیر در بخش مرکزی خاش در حوزه زیرساختها به حداقل خواهد رسید.
 
وي با بيان اينكه بخش مرکزی خاش در توسعه فضاهای آموزشی پیشران بوده است، تصريح كرد: نقش بی نظیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در این خصوص غیر قابل انکار است و علی رغم رکورد توسعه طرحهای عمرانی در فضاهای آموزشی بخش مرکزی خاش  اما با توجه به وسعت منطقه و حجم نیازها و تعدد آبادی ها هنوز جای کار زیادی مانده است.
 
كوچكزايي ادامه داد: علیرغم دستاوردهاي خوبي كه از نظر كمي در حوزه آموزش و پرورش در روستاها بدست آوريم اما تفاوت معني داري در بخش آموزش، تجهيزات و فضاهاي با آموزشي در روستاها نسبت به شهرها وجود دارد بنابراين بايد تلاش كنيم اين بي عدالتي از بين برود و شرايط دسترسي آحاد جامعه به منابع عمومي را مهيا كنيم.
 
وي خاطرنشان كرد: نیاز است همه با عزم‌ عمومی به میدان آیند و به عنوان بازوان نظام تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک‌ کرده و بستر توسعه عدالت آموزشی را که از سیاستهای اصلی دولت است فراهم آوریم.
 
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش اذعان كرد: داروی شفابخش جامعه ما حرکت در مسیر توسعه آموزش و پرورش با همت و یاری عمومی و جمعی برای رسیدن به اهداف جامعه آرمانی است.
 
وی اظهار كرد: در کنار توسعه زیرساختها باید اولویت جذب بازماندگان از تحصیل که از تاکیدات مسئولان استان و شهرستان و نیز توجه به تحصیل بانوان و توسعه مدارس دخترانه در کنار مدارس پسرانه در روستاها باشد.
 
این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاش، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش خاش و شماری از مسئولان  محلی و اهالی روستای عشایری قادرآباد دشت جارو خاش برگزار شد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 441750
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *