۰
والیبال قهرمانی جوانان جهان - چک

تخلف چک ها و تغییر برنامه از قبل تعیین شده/ ماجرای تاخیر در سفر جوانان چه بود؟

تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل عدم همکاری کشور میزبان و تخلف آنها مجبور شد یک روز دیرتر از برنامه از قبل تعیین شده به چک برود.
تخلف چک ها و تغییر برنامه از قبل تعیین شده/ ماجرای تاخیر در سفر جوانان چه بود؟
به گزارش سرویس   ورزشي   تفتان ما،نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران قرار بود روز گذشته به اردوی تدارکاتی خود در کشور اسلوونی خاتمه دهد و راهی جمهوری چک و محل برگزاری مسابقات جهانی برود که تغییری در برنامه جوانان ایجاد شد. علت این اتفاق تخلف میزبان و تغییر خودجوش در برنامه از قبل تعیین شده بود.
تیم ایران پیش از این درخواست داده بود که زودتر به کشور چک سفر کند. مسئولان کشور میزبان هم قیمت اسکان روزهای اضافه را اعلام و این سفر را تایید کردند تا تیم ایران در هتل اصلی مسابقات یک روز زودتر از ورود همه تیمها اسکان داشته باشد.
در حالی که شاگردان بهروز عطایی در اردوی آماده سازی اسلوونی به سر می بردند مسئولان چک با ارسال ایمیلی اظهار داشتند که می توانند تیم ایران را در شهری نزدیک به بوجویتسه (محل برگزاری مسابقات ایران) و در هتلی غیر از هتل اصلی مسابقات اسکان دهند!
این در حالی بود که سفر تیم جوانان ایران پیش از این تایید و هماهنگ شده بود، اما به یکباره میزبان برنامه های تیم جوانان ایران را با این اقدام خود بهم زد. نکته جالب اینکه سفر تیم ایران یک روز زودتر از سایر تیم ها به چک در نسخه به روز شده رگولیشن هم ثبت شده بود، اما چکی ها با این تخلف زمان ورود ایران به کشورشان را تغییر دادند.
طبق برنامه از قبل تعیین شده ورود تمام تیمها از 31 خرداد ماه آغاز می شود، اما تیم ایران با هماهنگی هایی که انجام داده بود تصمیم داشت یک روز زودتر یعنی 30 خردادماه به بوجویتسه برود. این اقدام تیم ایران در حالی که هزینه اسکان پرداخت شود از نظر قانونی مشکلی ندارد.
به هر حال با توجه به اینکه نقل و انتقال پی در پی از کشوری به کشور و از شهری به شهر دیگر برای جوانان ایران سخت بود کادر فنی تصمیم گرفت تا یک روز بیشتر در اسلوونی بمانند و تمرینات خود را دنبال کنند. البته این تخلف فدراسیون جمهوری چک طی نامه ای به فدراسیون جهانی والیبال هم اعلام شد.
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:
جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی
اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.
انتهای پیام/فارس
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 439801
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *