۰
به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر؛

دیدار مسئولین با خانواده شهید گرگین ابراهیمی در خاش صورت گرفت

به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، فرمانده سپاه به همراه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و شماری از مسئولان با خانواده شهید گرگین ابراهیمی دیدار کردند.
دیدار مسئولین با خانواده شهید گرگین ابراهیمی در خاش صورت گرفت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار  در این دیدار بیان کرد: بزرگداشت و یادبود شهیدان در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و تکریم رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دارای اهمیت بوده و بایستی در جامعه پررنگ‌تر از سال‌های قبل موردتوجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه خاش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت و از جمله سید محرومان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش بیان کرد: افرادی که صادقانه برای مردم خدمت می‌کنند، پاداشی بزرگ در نزد خدای متعال دارند و شهادت بالاترین افتخار برای آنان است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش نیز در این مراسم عنوان کرد: بالاترین انسان‌ها افرادی هستند که به دیگران نفع‌رسانی دارند، بنابراین شهیدان ما با نثار جان خود بهترین خدمات را به مردم بزرگ ایران ارائه داده‌اند.

 وی ادامه داد: شهیدان اسلام، دوران دفاع مقدس، انقلاب، مدافعان حرم و شهدای راه ترور و راه خدمت به جاودانگی رسیده و جایگاه آنان نیز در نزد خدای متعال برجسته است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیبک اظهار کرد: شهید جمهور، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نماد برجسته و الگویی شاخص در خدمت‌رسانی به مردم و از جمله قشر محرومان و مستضعفین بودند و در نهایت با شهادت خود مزد خدمات صادقانه‌شان را دریافت کردند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 454045
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *