۰
به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراهشان؛

مراسمی یاد بودی در حوزه علمیه الزهرا (ع) خاش برگزار شد

به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراهشان، مراسمی یاد بودی در حوزه علمیه الزهرا (ع) خاش برگزار شد .
مراسمی یاد بودی در حوزه علمیه الزهرا (ع) خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه الزهرا(ع)؛ طی این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان با تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ‌مردان مجاهد بیان کرد: اگر چه ما از زمان قبل انقلاب و بعد مشکلات زیادی را مشاهده کرده‌ایم از جمله جنگ تحمیلی ۸ساله و ترورهای فراوان و تحریم‌های بسیار سخت ولی همواره پای این انقلاب مانده‌ایم و ایران عزیز به همت مردم و بزرگ‌مردانی همچون رهبر کبیر امام خمینی (ره) و رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه ای، مردانی چون رجایی و بهشتی و شهید سلیمانی و این شهیدان مجاهد، سربلند و سرافراز هست و خواهد ماند.

امام‌جمعه خاش در ادامه تصریح کرد: پیامبر اسلام می‌فرمایند: دینمان، اعتقادمان، قرانمان، خدایمان پیشوا نه به انسان می‌داد و باعث می‌شود برای انسان راه لقا الله و سعادت و کمال روشن شود و به چنین انسان‌هایی آرامش دهد و همین آرامش باعث شد تا رئیس‌جمهور شهید و عزیزمان آرامشی داشته باشند که توطئه‌ها و تحریم‌ها و طعنه‌ها و تهدیدها و غیره، در او اثری نداشته و از اینها باکی نداشته باشند. 

وی عنوان کرد: شخصیت برجسته شهید رئیسی در طول خدمت همواره شخصیتی صادق، بااخلاص و تقوا و ولایت‌مدار و ایشان فردی مردمی، خستگی‌ناپذیر، صبور، پرکار ساده‌زیست، بی حاشیه و فردی که فقط جهادی خدمت می‌کردند بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین در پایان به خدمات فراوان و چشمگیر ایشان در شرایط تحریم‌های سخت و مدت خیلی کم ریاست‌جمهوری اشاره کرد.

در ادامه مداح اهل‌بیت (علیه‌السلام) با عزاداری، دعا و ذکر فاتحه‌ای یاد این شهیدان راه خدمت را گرامی داشت و این مراسم با پذیرایی از حاضرین به پایان رسید.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 454044
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *