۰
امام‌جمعه خاش:

دختر مایهٔ برکت زندگی خانواده است

امام‌جمعه خاش گفت: دختر مایه برکت در زندگی هستند آنها باقیات‌صالحات و مایهٔ بشارت هستند
دختر مایهٔ برکت زندگی خانواده است
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان امام‌جمعه خاش با تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر بیان کرد: این روز بافضیلت را به تمام دختران جامعه تبریک می‌گوییم و دعا می‌کنیم تا عاقبت‌به‌خیری و موفقیت نصیب همهٔ آنها شود.
 
 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: پیامبر می‌فرمایند دختران باقیات‌صالحات هستند و مایهٔ بشارت هستند و در هر روز دوازده مرتبه رحمت الهی به خانه‌ای که دختران در آن زندگی می‌کنند نازل می‌شود آن منزل مورد زیارت ملائکه قرار می‌گیرد و این ملائک بر پدر او ثواب یک سال عبادت را در نامه عمل او می‌نویسند پس دختران حسنات و پسران نعمت‌اند.
 
 وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها بکوشند صاحب فرزند شوند فرزند دختر مایه برکت زندگی است حفظ جمعت کشور نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان بیان کرد: متوجه شدیم در اغتشاشات اخیر درصد زیادی از تبلیغات دشمن متوجه دختران ایران و مسئله حجاب است تا دختران و جوانان ما به سمت ابتذال بکشانند پس باید تحول در سند آموزش‌وپرورش را جدی بگیریم و به خانواده‌ها درباره مهارت زندگی دستورات زندگی و انواع انحرافات جامعه آموزش دهیم.
 
 وی افزود: ایران اسلامی با انتشار دستورات دین پیام‌های اسلام و ارزش زنان را در جهان‌گسترش داد تا جوامع دیگر به فطرت اولیه خود در زمان خلقت بازگردند و ارزش و منزلت بانوان را محترم بشمارند.
 
 امام‌جمعه خاش با اشاره به تظاهرات دانشجویان امریکایی افزود: امروز می‌بینیم دانشجویان امریکایی چگونه از ظلم و ستم اعلام انزجار می‌کنند و حتی حاکمیت خود را سرزنش می‌کنند از ظالمان اعلام برائت می‌کنند و از مظلوم دفاع می‌کنند این تظاهرات به برکت همین فطرت اولیه و تأثیر عمیق اسلام و تعالیم آن است و این نعمتی است که باید سپاسگزار آن باشیم.

 وی در ادامه بیان کرد: ما از نعمت رهبری بهره‌مند هستیم و باید شکرگزار باشیم چرا که در مسیری قرار داریم که دنیا در حال حرکت به‌سوی آن است 

 امام‌جمعه خاش اذعان کرد: بیش از هفت ماه است مردم غزه در خاک و خون می‌غلتند شما می‌بینید دانشجویان کشورهای غرب را که حتی با وجود شکنجه‌ها و بازداشت‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه ایستاده‌اند رهبری فرمودند اگر حمایت امریکا نبود رژیم صهیونیستی تا به امروز نابود می‌شد.
 
 وی با اشاره به دیدار رهبری با مسئولین سازمان حج و زیارت گفت: توصیه‌های رهبری در مناسک حج و این فریضه الهی را جدی بگیریم فرمودند امسال باید حج برائتی شود؛ یعنی اعلام تنفر همهٔ مسلمانان جهان از ظلم و جنایت‌های رژیم غاصب و حمایت امریکا که شاخصهٔ عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و امروزه متأسفانه یکی از مسائل ضد فرهنگی اسلامی همین ممنوع بودن تبدیل خروش حرکت مسلمانان به یک حرکت تاریخی بر ضد ظلم و جنایت است که لازمهٔ آن همکاری دولت‌ها و ملت‌های مسلمان است .
 
 امام‌جمعه خاش در انتها افزود: امروزه حتی کشورهای غیراسلامی نیز با این رژیم قطع رابطه کرده‌اند و ما اقدامات کشورهای غربی بر ضد حامیان مظلومین در غرب به‌شدت محکوم می‌کنیم و به برکت نیروهای مقاومت در سراسر جهان به‌سرعت در حال گسترش است، ان‌شاءالله شاهد نابودی این رژیم خبیث و پیروزی غزه مظلوم خواهیم بود
 
 انتهای خبر/
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 454023
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *