۰
در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نمازجمعه؛

فعالان ستاد اقامه نمازجمعه خاش تجلیل شدند

در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نمازجمعه که با حضور مسئولان شهرستان خاش،فعالان ستاد اقامه نمازجمعه خاش تجلیل شدند.
فعالان ستاد اقامه نمازجمعه خاش تجلیل شدند
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نمازجمعه که با حضور مسئولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، بیان کرد: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نمازجمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.
 
 امام‌جمعه خاش افزود: باید مسلمانان به نمازجمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش‌ازپیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم اظهار کرد: نمازجمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: نمازجمعه قبل از هر چیز یک عبادت بزرگ دست جمعی بوده و اثر عمومی عبادات که تلطیف روح و جان و شستن دل از آلودگی‌های گناه و زدودن زنگار معصیت از قلب است، را در بر دارد به‌خصوص اینکه دو خطبه دارد که مشتمل بر انواع مواعظ و اندرزها و امر به تقوی و پرهیزگاری است.

شایان‌ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نمازجمعه خاش تجلیل شد.

انتهای خبر/
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 454011
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *