۰

یادواره نخستین شهید محراب سیستان و بلوچستان در افتخار آباد خاش برگزار شد

شانزدهمین یادواره، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید مهدی توکلی، نخستین شهید محراب سیستان و بلوچستان در روستای افتخار آباد خاش با حضور امام‌جمعه، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، جانشین فرماندهی سپاه، مسئولان و اقشار مختلف مردم منطقه برگزار شد.
یادواره نخستین شهید محراب سیستان و بلوچستان در افتخار آباد خاش برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: شهید توکلی از روحانیون دلسوز و خادم دین و مردم بودند که در تقویت وحدت و همگرایی نقش تأثیرگذاری برعهده داشته و شانزده سال قبل به دست دشمنان کوردل و مزدوران بیگانه به شهادت رسیده است.

 امام‌جمعه خاش تصریح کرد: شهید حجت‌الاسلام مهدی توکلی در روستای افتخار آباد خاش به‌عنوان روحانی و امام‌جماعت مسجد فردی خدمتگزار و مردمی بوده و شیعه و سنی عملکرد وی را ستوده‌اند، اما مزدوران و اشرار چشم دیدن مهر و محبت و وفاق میان شیعه و سنی را نداشته و در نهایت وی را مقابل فرزندش در محراب مسجد و در شب قدر ۲۱ رمضان، به شهادت رساندند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش نیز گفت: دشمنان وحدت امت اسلامی همواره باهدف خدشه واردکردن به انسجام ملی، اتحاد یکپارچه و همبستگی ملت بزرگ ایران و مردم منطقه تلاش کرده‌اند که انجام ترورهای کور با همین هدف دنبال شده است.

 سرهنگ پاسدار علی عزیزی جانشین فرماندهی سپاه خاش نیز اظهار کرد: مردم مؤمن و شهیدپرور ایران، استان و خاش با هوشیاری، بیداری و بصیرت همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و پاسداری از مرزهای میهن تلاش کرده‌اند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب: 453929
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *