۰
دستیار رئیس‌جمهور:

سیستان وبلوچستان می‌تواند الگوی عملی مدیریت مردم‌محور تبدیل شود

دستیار رئیس‌جمهور در امور مردمی‌سازی دولت گفت: سیستان و بلوچستان دارای مردمانی صبور و مسئولیت‌پذیر است و می‌توان این استان را به الگوی عملی مدیریت مردم‌محور تبدیل کرد.
سیستان وبلوچستان می‌تواند الگوی عملی مدیریت مردم‌محور تبدیل شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، احمد عبودتیان ظهر امروز در اولین اجلاسیه مردمی‌سازی دولت در سیستان و بلوچستان که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، با بیان اینکه مردمی‌سازی یک ضرورت غیرقابل‌انکار است که دولت سیزدهم نیز برای تحقق این مهم باقوت پای‌کار آمده است، بیان کرد: فهم، خواست و مطالبه مردم برای زمامداران جمهوری اسلامی مهم است و ایمان داریم که نظام اداره کشور باید گره‌خورده با خواست و اراده مردم باشد و مردم در همه امور پای‌کار باشند.
 
وی افزود: مشارکت مردم در امور تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت مطالبه مهم رهبر انقلاب و اراده جدی دولت است که مردم باید در همه این مولفه‌های نقش‌آفرین باشند.
 
دستیار رئیس‌جمهور اظهار کرد: مشکلات سیستان و بلوچستان باید احصا، طبقه‌بندی و مشخص شود و برای حل و رفع آنها نیز باید از ظرفیت مردم بهره برد و حلقه‌های میانی خودجوش جهادی پای‌کار بیایند و دولت نیز حمایت‌های لازم را آنها انجام دهد.
 
عبودتیان تأکید کرد: باید همه مدیران در تمامی سطوح به مدیریت مردم پایه مؤمن و آگاه و متعهد باشند و با آسان‌سازی و فراگیرسازی امور، زمینه حضور و ورود جدی نهادهای مردمی را فراهم کنند تا شاهد موفقیت‌های چشمگیرتری باشیم.


انتهای خبر/
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 453495
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *