۰
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان خبرداد:

نصب ۹۷۷ کد QR در اتاق کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: درراستای هوشمند سازی سازمان جهاد کشاورزی و به منظور استفاده از نظرات مردم و کشاورزان ۹۷۷ کد دوبعدی QR در اتاق کارمندان و کارشناسان این سازمان نصب شده است.
نصب ۹۷۷ کد QR در اتاق کارمندان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،فریدالدین سلیمی با بیان اینکه این طرح با هدف ارزیابی عملکرد کارشناسان و کارمندان این سازمان اجرا می شود، افزود: جهاد کشاورزی در پی دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشوردر این زمینه، مقدمات نصب کد دوبعدی در اتاق هر کارمند را فراهم کرد.

سلیمی با بیان اینکه کد دو بعدی برای همه‌ی کارکنان شاغل در سطح ستاد، شهرستان‌ها و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها صادر شده است، گفت: این کد با همکاری گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی تهیه و در دید عموم مردم قرار گرفته است.

وی افزود: در این نظرسنجی، انعکاس نظر شهروندان از طریق اسکن کد دوبعدی یا همان QR (کد کارمند) یا شماره گیری کد USSD امکان پذیر بوده و مراجعه کنندگان می‌توانند با استفاده از این کد‌ها نظرات خود در خصوص کارکنان مرتبط با حوزه‌ی کاری خود را ثبت و به سازمان اداری استخدامی کشور ارسال کنند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 453243
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *