۰
در راستای بهبود وارتقای راههای روستایی انجام شد

بازدید نماینده مردم در مجلس از روستاها و محورهای مواصلاتی خاش

حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس : پروژه مهم راه سازی و احداث جاده کن زرد به ترشاب که بعنوان مطالبه چهار دهه مردم منطقه است در حال اجرا می باشد
بازدید نماینده مردم در مجلس از روستاها و محورهای مواصلاتی خاش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در راستای نظارت و تسریع در روند انجام پروژه های روستایی اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس به همراه مدیر کل راهداری و امور حمل و نقل جاده ای استان از محورهای مواصلاتی خاش، میرجاوه، و جاده در حال احداث ترشاب، کن زرد و پروژه آبرسانی روستاهای بخش مرکزی خاش بازدید بعمل آورد.

نماینده مردم خاش در مجلس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، گفت: یکی از پروژه های مهم راهسازی در حوزه روستایی شهرستان، احداث جاده کن زرد به ترشاب بعنوان مطالبه بیش از چهار دهه مردم منطقه است که برای تردد به مرکز شهرستان با مشکلات زیادی روبرو هستند.
عملیات احداث این جاده شروع شده و در حال اجرا می باشد که امید است طی دوسال آینده به بهره برداری برسد.

حسین زهی افزود: محور مواصلاتی روستای انجیرتلخ نیز بزودی بازگشایی و احداث می شود.

وی از تامین اعتبار روکش پشتکوه و سنگان خاش خبر داد وگفت: با توجه به برودت هوا عملیات اجرایی نشده و بزودی بامساعد شدن آب و هوا قسمت های تخریب شده این دو محور روکش خواهد شد.

نماینده مردم در مجلس گفت: احداث جاده جدید مرزی میرجاوه به تگور ادامه دارد و طی روزهای آینده در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور تکمیل خواهد شد و علاوه بر احداث جاده جدید، روکش جاده قدیم مرزی میرجاوه،ریگ ملک،روتک طی ماه‌های گذشته بطول ۲۷ کیلومتر انجام شده و روکش ادامه مسیر ازحد فاصل شهر ریگ ملک به سمت تهلاب بزودی شروع خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای ارتقای ایمنی محور خاش به زاهدان تعریض باند فعلی و روکش بطور همزمان درحال انجام است.  

انتهای پیام/
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 452431
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *