۰

عزم راسخ شهرداری خاش برای عمران و آبادی/عملیات جدول گذاری در محلات همچنان ادامه خواهد داشت

شهردارخاش: مشکلات تردد در زمان بارندگی و جاری شدن آبها در سطح خیابان با تعویض و جدول گذاری با هدف هدایت آبهای سطحی تا حدود زیادی رفع خواهند شد.
عزم راسخ شهرداری خاش برای عمران و آبادی/عملیات جدول گذاری در محلات  همچنان ادامه خواهد داشت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی شهرداری مهدی شهنوازی شهردار خاش از پروژه های در دست اجرا و نحوه اجرا و همچنین موانع و مشکلات احتمالی اجرای این پروژه ها بازدید کرد.
 
شهنوازی عمران و آبادی شهری را گام مؤثری در بالابردن سطح کیفی زندگی مردم دانست و گفت: در محلات کم برخوردار اجرای عملیات جدول گذاری ادامه خواهد داشت.
*حیدر آباد ۸
*امام خمینی۶۸
*قدس۲ و خیابان وحدت 
در حال انجام عملیات جدول گذاری می باشند.
 
شهردار خاش افزود: وجود آبهای روان در سطح خیابان ها بالاخص در زمان بارندگی مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می کند به همین منظور جدول گذاری در خیابان امام خمینی۶۶,۶۴,۶۲ به منظور هدایت اصولی آبهای سطحی در دست اقدام است.
 
وی بهسازی و زیباسازی منظر شهری و ساماندهی به وضعیت عمران شهری را حق شهروندان دانست و افزود: شهرداری در راستای تحقق این مهم تلاش خواهد کرد.
 
شهردار خاش در پایان به مشکلات تردد وسایل نقلیه در زمان بارندگی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با آغاز پروژه جدول گذار و تعویض جداول مستهلک با هدف هدایت آبهای روان تا حد زیادی مشکلات شهروندان در این زمینه رفع خواهند شد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 452401
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *