۰
امام جمعه شهرستان خاش:

شركت هاي تعاوني در توسعه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرين هستند

امام جمعه شهرستان خاش گفت: شركت هاي تعاوني در توسعه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرين هستند و لذا بايد دولت از اين شركت ها حمايت كند.
شركت هاي تعاوني در توسعه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرين هستند
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در ديدار با تعاونگران شهرستان خاش، با بيان اينكه توسعه برنامه هاي مبتني بر تعاون از راهبردهاي توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور است، اظهار كرد: حمايت از تعاوني ها مي تواند در حوزه حيات سیاسی کشورها كه در گروی نظامندی اقتصادی و رشد ارزش آفرینی اشتغال است، موثر باشد.
 
وي با بيان اينكه از ظرفیت های ناب بخش تعاون ریشه کن کردن بیکاری در کشور است، تصريح كرد: باید در این خصوص با تخصیص تسهیلات مناسب از تعاونگران حمایت کرد.
 
حجت الاسلام دهقان با بيان اينكه آينده اشتغال كشور و رونق كسب و كار به توسعه كارآفريني و زنجيره قوي تعاون بستگي دارد، گفت: مهاجرت به شهرها و تضعیف بنیان های اقتصادی در روستاها از جمله پیامدهای ناگوار بی توجهی به امر تعاون در اقتصاد است.
 
* بحث اشتغال در روستاها با جدیت تمام دنبال می شود
رئيس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان خاش نيز در ادامه با ارائه گزارشي از عملكرد اين اداره، اظهار كرد: بحث اشتغال در روستاها با جدیت تمام دنبال می شود و امکان سنجی روستاهای توانمند برای اشتغال پایدار از اسفندماه سال 96 در دستور کار جدی قرار گرفته است.
 
احمدجمشيدزهي با بیان اینکه حضور قدرتمند تعاونی ها در شهرستان خاش در راستاي پاسخ دادن به مسائل مهمی از جمله اشتغال است، گفت: در تلاشیم با توجه به نامگذاری امسال به شعار "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، گام محکم و اساسي جهت اشتغالزایی و تولید برداریم.
 
گفتني است؛ با حضور جمعي از تعاوني هاي شهرستان خاش مسائل و مشکلات اعضای تعاونی مسکن بسیجیان خاش بررسي و همچنين نشست مسئولین امور فرهنگی و ورزشی واحدهای کارگری خاش و برنامه ريزي براي تعاوني ها نيز برگزار شد.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 441247
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *