۰
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء خاش:

انديشه هاي امام خميني(ره) تحولات بنيادي در جهان اسلام ايجاد كرد/ رهنمودهای امام راحل چراغ راه بسیاری از ملت هاست

امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش گفت: انديشه هاي امام خميني(ره) تحولات بنيادي در جهان اسلام و درمیدان مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی اثرات شگرف و عظیمی در دنیا به خصوص جهان اسلام به وجود آورد و در واقع اسلام واقعی را به دنیا معرفی کرد.
انديشه هاي امام خميني(ره) تحولات بنيادي در جهان اسلام ايجاد كرد/ رهنمودهای امام راحل چراغ راه بسیاری از ملت هاست
مولوي عبدالستار حسين زهي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما امام راحل به ملت ايران اسلامي ايمان داشتند و همواره در سخنراني هاي خود ملت را بي همتا مي دانستند، اظهار كرد: امام خميني(ره) دانشمند، عارف و فيلسوف بزرگ بود كه جايگاه عظيم ولايت فقيه را در نظام مقدس جمهوري اسلامي ترسيم كرد.
 
وي تصريح كرد: انديشه هاي امام راحل تحولات بسيار عظيمي را در جهان به وجود آورد و سبب شد تا راه سعادت، رستگاري و پيروزي براي تمام ملت مسلمان ايران اسلامي هموار شود.
 
مولوي حسين زهي بيان كرد: امام راحل به دليل علم، فقاهت و اخلاص بي نظير خود توانست در قلب و جان نه تنها امت مردم بلكه همه مسلمانان جهان جاي بگيرد و همه اين امام بزرگ را سرلوحه و سرمشق زندگي خودشان قرار دهند.
 
وي با بيان اينكه امام خميني(ره) يك حكومت خالص ديني تشكيل داد، اذعان كرد: به وجود آمدن انقلاب بزرگ اسلامی در قرن حاضر به وسيله حضرت امام راحل پیاده کردن احکام اسلام و ترویج گسترده فرهنگ اسلامی در تمام بلاد اسلامی بود.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد حنفاء شهرستان خاش با بيان اينكه حركت و راه حضرت امام راحل، حركت به طرف احياي كرامات انساني و آزادي بود، اظهار كرد: امام خميني(ره) با درايت و دور انديشي والاي خود توانست در دوران یاس و نا امیدی ملت؛ نشاط، امید و بالندگی را به بشر هدیه کند.
 
انتهاي پيام/
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 439293
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *