۰
تکریم ماندگار/

بازنشستگان بهداشت و درمان خاش تجلیل شدند

در دیدار صمیمانه مدیریت توسعه و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و هیئت همراه وی با کارکنان شبکه بهداشت و درمان خاش از همکاران بازنشسته و خانواده های همکاران متوفی این اداره تجلیل شد.
بازنشستگان بهداشت و درمان خاش تجلیل شدند
به گزارش تفتان ما، دکتر محمد رخشانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و موسسه آموزش عالی سلامت شهرستان خاش در این دیدار از بازنشستگان بعنوان گنجینه های طلایی و ارزشمند یاد کرد که در دوران خدمت نقش موثری در حل مشکلات مردم داشته اند.

وی بیان کرد: این قشر از جامعه بهترین دوران زندگی خود را صرف خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و عرصه بهداشت و درمان کشور نموده لذا تکریم آنها باید مورد باشد و نیروهای جوان با الگو قرار دادن همکاران نمونه در گذشته، ادامه دهنده راه آن ها برای خدمت باشند.

رخشانی هدف از اجرای این مراسم را تجلیل و پاسداشت زحمات همکاران بازنشسته شبکه بهداشت و درمان و نیز دلجویی از خانواده های همکاران بازنشسته ای که امروز دیگر در میان خانواده بزرگ سلامت شهرستان نیستند عنوان نمود.

مهندس بامری نیز با حضور در کانون گرم و مهربان خانواده های همکاران بازنشسته و متوفی شهرستان آرزوی مغفرت و آمرزش برای روح همکاران متوفی پیام دکتر میری ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و پیام دکتر اردونی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی در خصوص ارج نهادن به مقام والای بازنشستگان و خانواده های همکاران بازنشسته متوفی ابلاغ کرد و افزود: معتقدیم باید شرایطی برای کارکنان ایجاد نمود که با آرامش خاطر و بدون دغدغه و نگرانی های مختلف به ایفای نقش شغلی خود بپردازند و این امر در زمان فقدان همکاران در قالبی متفاوت بعنوان یک وظیفه اخلاقی اجتماعی پررنگ تر گردیده و صیانت و حفظ منزلت و تکریم بازماندگان یک مسئولیت انسانی قلمداد می شود.

در این دیدارها که با ابراز خوشحالی همکاران بازنشسته و خانواده های همکاران متوفی شبکه همراه بود ضمن صحبت و گفتگو و گوش سپردن به مشکلات و درد دل های این عزیزان با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایایی از آنها دلجویی و تجلیل گردید.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 435492
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *