۰

هفته قرآن و عترت در سیستان و بلوچستان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور هفته قرآن و عترت در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
هفته قرآن و عترت در سیستان و بلوچستان آغاز شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی اظهار کرد: برنامه‌های قرآن و عترت با شعار همدلی و همزبانی با حضور هنرمندان و فعالان قرآنی در 6 بخش در قالب دو جشنواره و چهار مسابقه در موضوعات ادبی، هنری و پژوهشی در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: هدف اصلی برنامه‌های قرآن و عترت ایجاد فضای رقابتی بین متقاضیان است تا آثار جدید در حوزه قرآنی استان کشف شود.
وی ادامه داد: علاوه بر بخش‌های رقابتی، کرسی‌های تلاوت قرآن، نشست‌های علمی و تفسیری و نمایشگاه تخصصی قرآن کریم در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
مسگرانی بیان کرد: پخش فیلم‌های کوتاه جشنواره، رونمایی از المان‌های قرآنی، برگزاری کارگاه‌های مختلف قرآنی با دعوت از اساتید برجسته کشوری در مدارس و برخی سازمان‌ها از جمله برنامه ها در هفته قرآنی است.
وی ترویج و تبلیغ قرآن، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های علوم قرآنی، ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآن و عترت و ایجاد ارتباط با سایر حوزه‌های استانی فعال با موضوع قرآن را از اهداف برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت در استان ذکر کرد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 425223
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *