۰

توانمند‌سازی مدیران نظام سلامت در طرح تحول سلامت‌

‌سمینار مدیریت خدمات بهداشت و درمان برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.‌
توانمند‌سازی مدیران نظام سلامت در طرح تحول سلامت‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در راستای بند اول پروژه‌های پشتیبان طرح تحول سلامت در حوزه سلامت و ‌توانمند‌‌سازی مدیران و مسئولان واحدهای ستادی دانشگاه کارگاه باز‌آموزی اصول و مبانی مدیریت در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.
دکتر مهدی زنگنه دکترای مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سمینار مدیریت خدمات بهداشت و درمان اظهار داشت‌: مدیریت دانشی ‌برای چگونگی اداره و هدایت سازمان برای رسیدن به نتایج مطلوب و توجه اساسی علم مدیریت به اخذ تصمیمات صحیح، با توجه به روابط موجود میان هدف‌های مطلوب و امکانات سازمان است.‌
وی ادامه داد‌: از نظر دانش مدیریت وظیفه اصلی یک مدیر تصمیم‌گیری به روش علمی، با اتکا به باورهای الهی است‌ ضمن آنکه در علم مدیریت برای مسائل و مشکلات کیفی، روش‌های کیفی وجود دارد، روش‌ها و تکنیک‌های کمی نیز به چشم می‌خورد‌.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهد‌ان ‌تصریح کرد: در علم مدیریت‌خواه روش‌‌های کمی یا کیفی مورد نظر باشد، برای اتخاذ تصمیمات منطقی و در نتیجه ایجاد طرح‌های مناسب عملیاتی به طریقه علمی و تجربی از بررسی عملیات استفاده می‌شود.
‌در سمینار مدیریت خدمات بهداشت و درمان تئوری‌های مختلف کاربردی مدیریت در سطوح مختلف و روش‌های مختلف تکنیک مدیریت در حوزه سلامت مورد بررسی قرار گرفت. ‌
‌سمینار مدیریت خدمات بهداشت و درمان برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.‌
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 424563
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *