۰
شهردار اسماعیل آباد:

در راستای رفاه حال شهروندان انجام شد/آسفالت معابر شهر اسماعیل آباد

خاشی شهردار اسماعیل آبادگفت: با توجه به تازه تأسیس بودن شهر اسماعیل آباد و برای رفاه حال شهروندان و همچنین بالابردن سطح زندگی شهری اقدامات لازم و زیر ساخت های لازم برای آسفالت معابر انجام شده است.
در راستای رفاه حال شهروندان انجام شد/آسفالت معابر شهر اسماعیل آباد
غالبا شهرهای تازه تأسیس نیازمند توجه آبادانی و عمران در تمامی زمینه های تبدیل شدن به یک شهر ایده آل برای شهروندان و بالابردن سطح کیفی زندگی شهری هستند و شهر نوپای اسماعیل آباد نیز از این وضعیت مستثنی نیست در همین راستا الله بخش خاشی شهردار اسماعیل آباد در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، اقدامات انجام گرفته در جهت پیشرفت و عمران شهری را چنین تشریح کرد و گفت: نیاز اولیه هر شهر زیر ساخت سازی لازم و بهسازی راه ها است.

وی اظهار کرد: بالغ بر 38000متر مربع  در شهر اسماعیل آباد آسفالت و 1500متر مربع پیاده روسازی با پازل انجام شده همچنین 45000 متر مربع زیرسازی در جهت عمران و تسریع در روند بهسازی معابر نیز در حال انجام است.

خاشی افزود: احداث پیاده رو سازی خیابانهای امام خمینی(ره) و خیابان کشاورز با هدف استاندارد سازی معابر و بهبود عبور و مرور شهروندان در حال احداث است.

شهردار اسماعیل آباد در ادامه به تسریع پروژه بهسازی معابر اشاره کردو گفت: به منظور افزایش سطح نوسازی معابر عمومی در شهر که شامل اجرای مخلوط ریزی و اجرای موزاییک فرش می باشد با سرعت در حال انجام است که با پیشرفت خوبی در حال اتمام می باشد.

شهردار اسماعیل آباد نقش مجموعه مدیریت شهری را برای آبادانی و عمران شهری را مهم برشمرد و‌گفت: این مجموعه تمام تلاش خود را بکار بسته است تا با برنامه ریزی های دقیق، مدون و اجرای پروژه های متعدد فرهنگی، ورزشی، و گردشگری در سطح شهر شهروندان توسعه و تحول بیش از پیش را احساس کنند.

خاشی در پایان به قرار گرفتن شهر اسماعیل آباد از نظرجغرافیایی اشاره کرد و گفت: اگر در بحث گردشگری اقدامات و برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد مسلما این شهر میتواند موقعیت بسیار خوبی بدست آورد که در پیشرفت و توسعه شهری مؤثر خواهد بود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 452477
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *