۰
فرماندار خاش تصریح کرد:

مشارکت، امنیت و رقابت سالم از راهبردهای اصلی ولایت‌فقیه در بحث انتخابات

فرماندار خاش گفت: اجرای عدالت از اولویت‌های مهم دولت است.
مشارکت، امنیت و رقابت سالم از راهبردهای اصلی ولایت‌فقیه در بحث انتخابات
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما؛ جلسه شورای روابط‌عمومی‌ها، خبرگزاری‌ها، فعالین اجتماعی و مجازی شهرستان با حضور فرماندار، معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری، جمعی از روابط‌عمومی‌های ادارات سطح شهر و فعالین مجازی خاش در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
 
 در ابتدای این جلسه فرماندار خاش ضمن برشمردن خدمات ارائه شده نظام در خاش، گفت: در زمان کنونی دو موضوع مهم پیش رو داریم؛ اول حضور در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر که یادآور حضور گسترده و شکوهمند ملت ایران برای تحقق جمهوری اسلامی است.
 
 صالحی در ادامه افزود: موضوع دوم که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بحث انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ۶ دوره انتخابات مجلس خبرگان است که می‌طلبد اصحاب رسانه با فضاسازی و آماده‌سازی‌های لازم مشارکت حداکثری مردم را رقم بزنند.
 
 وی عنوان کرد: دولت تحت عنوان نظام جمهوری اسلامی با وظایفی مشخص در حال خدمات‌رسانی و فعالیت برای مردم و جامعه است.
 
 این مسئول دولتی تصریح کرد: اگر مسئولین دارای نیت، اخلاص، تقوا و عمل باشند و خود را خادم ملت بدانند مطمئناً در تمامی حوزه‌ها شاهد بهبود عملکرد و توسعه در ابعاد گوناگون خواهیم بود.
 
 صالحی عنوان کرد: خدا را شاکریم که مردم ما، مردمی آگاه و بصیرند و می‌دانند کدام مسئول در کدام بخش درحال‌خدمت خالصانه و گره‌گشای کار مردم است.
 
 نماینده عالی دولت در خاش ضمن تأکید بر انتخاب اصلح و افزایش آگاهی از سابقه کاندیدها و فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه‌های مرتبط، یادآور شد: بصیرت انقلابی و شعور سیاسی مردم نوید از حضوری گسترده و رقابتی سالم و پرشور را می‌دهد.
 
 صالحی رنگ‌باختن قومیت‌گرایی در مباحث انتخاباتی در شهرستان را نشان از آگاهی و شعور سیاسی مردم دانست و گفت: امروز در جامعه استان طایفه‌گری و قومیت‌گرایی در بحث انتخابات رنگ‌باخته و هر خانه خود به‌عنوان جامعه‌ای کوچک نمادی از تکثر آرا است.
 
 وی مشارکت، امنیت و رقابت سالم را که از راهبردهای اصلی ولایت‌فقیه در بحث انتخابات می‌باشد را چراغ راهی برای انتخاب شایسته دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با طراحی‌های خاص خود در تلاش برای ایجاد ناامیدی در مردم برای مشارکت ضعیف است که مقابله با این امر تلاش اصحاب رسانه و فضای مجازی را می‌طلبد.
 
 صالحی مطالبه‌گری و نقد دلسوزانه برای پیشرفت و توسعه شهرستان را از وظایف مهم اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی خواند.
 
 فرماندار خاش اصحاب رسانه را چشمان تیزبین جامعه دانست و گفت: فعالین رسانه‌ای و مجازی به مشکلات جامعه و مردم اشراف داشته و می‌طلبد در این راستا منصفانه قلم بزنند.
 
 صالحی بیان کرد: کارها انجام نمی‌شود مگر به عمل و اخلاص و می‌طلبد اصحاب رسانه هنرمندانه به تقویت سرمایه‌های اجتماعی با فعالیت در زمینه اعتمادسازی در مقابل جنگ رسانه‌ای و شناختی در جامعه تلاش کنند.
 
 فرماندار خاش رسالت اصحاب رسانه در بحث انتخابات را خطیر و سرنوشت‌ساز خواند و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای انتخاباتی در شهرستان و تعیین خط مش سالم و برگرفته از راهبردهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، جذب مشارکت حداکثری باتوجه‌به شرایط کنونی منطقه و کشور، تولید محتوای مناسب در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، امیدآفرینی و آرامش بخشی بر عهده اصحاب رسانه و فعالین مجازی است.
 
 صالحی از دیگر مباحث مهم انتخاباتی توجه به جمعیت روستایی و رأی اولی‌ها را برشمرد.
 
وی ادامه داد: در خاش و شهرستان دیگر در بحث تبلیغات، تبیین برنامه‌های کاندیدها، آگاه‌سازی و آگاهی‌بخشی به جامعه شبکه تلویزیونی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 453690
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *