۰
فرمانده سپاه خاش:

بزرگان و ریش‌سفیدان نقش مهمی در تأمین امنیت بر عهده دارند

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: بزرگان، ریش‌سفیدان، معتمدان، متنفذان، نخبگان و اقشار مختلف جامعه در کنار مسئولان نقش مهمی در تأمین امنیت بر عهده دارند.
بزرگان و ریش‌سفیدان نقش مهمی در تأمین امنیت بر عهده دارند
به گزارش خبرنگار تفتان ما، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار در نشست سران قبایل و طوایف و معتمدان خاش بیان کرد: طی افزون بر یک سال اخیر در شهرستان خاش و استان ناآرامی‌هایی شکل گرفت، اما با هوشیاری مردم و مسئولان و تلاش و پیگیری‌های مستمر بزرگان، ریش‌سفیدان و معتمدان اوضاع کنترل و امنیت حفظ و آرامش به جامعه برگشت.

 وی اظهارکرد: هم اینک دغدغه مهم مردم و مسئولان این بوده که دامنه اختلاف قومی به سطح شهر و انظار عمومی کشیده نشود، بنابراین در این موضوع و پیشگیری از قتل، کشتار و یا تیراندازی در معابر عمومی به مداخلات فوری و جدی بزرگان نیاز داریم.

 سردار مالدار اهمیت و ضرورت مشارکت در انتخابات و اجرای باشکوه برنامه‌های گرامی داشت دهه فجر و شرکت پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را یادآوری کرد و افزود: همه ما موظفیم به‌عنوان دلسوز و خادم و همراه نظام اسلامی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم و شاخص‌های رضایتمندی مردم در ابعاد مختلف ارتقا یابد.

 صاحب گل صالحی فرماندار خاش هم با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی، ملی و همگانی بوده، اهمیت و نقش بزرگان و ریش‌سفیدان و معتمدان را برای برگزاری باشکوه و حماسی مردم در این عرصه یادآوری کرد.
 وی عنوان کرد: همه مجریان انتخابات به‌سلامت، امنیت، رقابت سالم، صیانت از آرای مردم و برگزاری باشکوه انتخابات می‌اندیشند، بنابراین رعایت اصل بی‌طرفی مورد تأکید ما بوده و انتظار داریم در ۱۱ اسفندماه شاهد خلق حماسه‌ای باشکوه در شهرستان باشیم.

 سردار ولی محمد کرد بزرگ و ریش‌سفید طایفه کرد، میر بلوچ زهی و سهرابزهی با اشاره به اینکه همه ما در قبال مردم مسئول هستیم و باید خیرخواه اقشار جامعه باشیم گفت: بالاترین نعمت خدمت و نفع‌رسانی به همنوعان، برنامه‌ریزی و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

 وی اظهارکرد: شرکت در انتخابات و نیز بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه تمام اقشار جامعه بوده، بنابراین بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اتحاد، یکپارچگی، همدلی و انسجام ایرانیان حضور در مناسبت‌های ملی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه بوده و باید فردی صالح و شایسته انتخاب و به صحن مجلس برود.

 حاجی دوست‌محمد ابراهیم از بزرگان طایفه میر بلوچ زهی خاش نیز با اشاره به اینکه بزرگان و ریش‌سفیدان و معتمدان شهرستان در کنار علما، شایسته تکریم هستند، بر ضرورت و اهمیت نگاه ویژه مسئولان برای رفع مشکلات و تأمین نیازهای این قشر تأکید کرد و گفت: در افزون بر یکسال اخیر با هوشیاری و تدابیر هوشمندانه مردم و معتمدان و بزرگان خاش و استان از وقوع حوادث ناگواری گرفته شد که در صورت وقوع چهره منطقه بسیار ناامن جلوه می‌داد.
 
کرم حق‌دوست از معتمدان طایفه میرکازهی خاش نیز گفت: اکثریت مردم منطقه و استان در انتخابات شرکت می‌کنند و به افراد اصلح و شایسته رأی می‌دهند، زیرا همه افراد مورد تأیید نظام بوده و برای رفع مشکلات مردم و توسعه همه‌جانبه منطقه نقش‌آفرینی مؤثری خواهند داشت.

انتهای خبر/
دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 453691
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *