۰
شهردار خاش:

۷۰ تن زباله روزانه در خاش جمع‌آوری می‌شود/ امکانات موجود جوابگوی نظافت شهر نیست

شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ تن انواع زباله روزانه از نقاط مختلف این شهر جمع‌آوری و معدوم می‌شود اما امکانات جوابگوی این حجم از کار نیست.
۷۰ تن زباله روزانه در خاش جمع‌آوری می‌شود/ امکانات موجود جوابگوی نظافت شهر نیست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما  مهدی شهنوازی در گفتگو با ایرنا بیان کرد: در جمع‌آوری زباله‌ها از نقاط مختلف شهر خاش ۶۴ نیروی خدمات شهر با هفت دستگاه خودروی حمل زباله دخیل هستند.

شهردار خاش تصریح کرد: فرسودگی ماشین‌آلات و رهاسازی گسترده زباله و نخاله‌های ساختمانی از سوی برخی شهروندان یک معضل جدی در شهر خاش بوده و هم اینک برای جمع‌آوری زباله‌ها به حداقل سه دستگاه خودروی حمل و جمع‌آوری زباله نیاز داریم چرا که امکانات موجود جوابگوی نظافت این شهر نیست.

فرسودگی ماشین‌آلات شهرداری روند خدمات‌رسانی را کُند کرد

شهردار خاش ادامه داد: با اتصال برخی روستاهای همجوار به شهر خاش، وسعت این شهر گسترده‌تر از سال‌های قبل شده و رهاسازی نخاله‌های ساختمانی، فاضلاب، زباله‌ها، کمبود نیرو، کمبود خودروهای حمل و جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی این شهر را در رسیدن به شهر آرمانی دور می‌کند.
وی گفت: هم اکنون پرداخت حقوق نیروها در حال بروزرسانی بوده و از هر منبع درآمدی و کمک‌های دولت برای پرداخت حقوق نیروها تلاش می‌کنیم.

شهنوازی تأکید کرد: اولویت نخست ما در شهرداری خاش توجه به نیازهای کارکنان است، در زمینه خرید دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در سه حوزه عمرانی، خدمات شهری و حمل‌ و نقل توانی نداریم از این جهت فرسودگی ماشین‌آلات نیز عامل مهمی در کاهش سرعت انجام کار و خدمات‌رسانی به شهروندان به شمار می‌رود.

شهروندان با پرداخت عوارض به پویایی شهر کمک کنند

وی افزود: در دوره‌های گذشته و یا از سوی شهرداری‌های همجوار بیشترین تمرکز بر خرید ماشین‌آلات بوده و بخشی از نیازهای شهر خاش تأمین شده؛ اما با گذشت سال‌ها و فرسودگی دستگاه‌ها احتیاج به مساعدت استانداری سیستان و بلوچستان و وزارت کشور داریم چرا که بدون برخورداری از حمایت‌های دولت، کیفیتی در انجام خدمات نخواهیم داشت و نارضایتی شهروندان نیز دور از انتظار نیست.

شهردار خاش اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع، نداشتن درآمد و کمبود اعتبارات، از شهروندان انتظار داریم در پرداخت عوارض و اخذ پروانه ساختمانی شهرداری خاش را یاری کنند.
انتهای خبر/
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب: 453379
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *