۰
مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان:

ولایت مداری ومردمی بودن یکی از خصلت های بارز شهدای دولت

مسئول توانمندسازی و کارآفرینی سپاه سلمان گفت:یکی از ویژگی های مهم شهدای دولت ولایت مداری ومردمی بودن است.
ولایت مداری ومردمی بودن یکی از خصلت های بارز شهدای دولت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حسن فضلی مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست جهاد تبیین با محوریت تحولات اخیر منطقه و انتخابات آینده و نیز تجلیل از کارکنان بسیجی ادارات خاش بیان کرد: در دولت انقلابی و جهادی و ولایت مدار و مردمی باید اولویت مسوولان خدمت صادقانه و بدون منت باشد و مسئولان با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر و تداوم راه شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اهداف متعالی اسلام و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.


وی عنوان کرد: دولت های غربی و استکباری از سالهای آغازین شکل گیری نظام اسلامی برای ضربه زدن به کشور و ملت بزرگ ایران نقشه داشتند و ترور کور افراد خدمتگزار و دلسوزان انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله و تحریم های ظالمانه تمام خباثت های دشمنان را نشان داد، اما به حول و قوه الهی عزتمندی به کشور ما هدیه شد و دشمنان در رسیدن به اهداف شان ناکام ماندند.

فضلی ادامه داد: به راه انداختن جنگ ترکیبی و دست گذاشتن روی اقتصاد و فرهنگ، هنر و رسانه از برنامه‌های دشمنان بوده که خواهان ایجاد فاصله میان ارکان نظام و ملت هستند و الحمدلله در سالهای انقلاب اسلامی به برکت اجرای منویات مقام معظم رهبری و بصیرت ملت مومن و انقلابی شاهد شکست دشمن در جبهه های مختلف هستیم.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی فرار مغزها و نخبگان نداریم و تمام تحصیل کردگان و نخبگان ما به عنوان سفیران انقلاب و ملت بزرگ ایران، نام اسلام و انقلاب را جاودانه می سازند.


فرماندار خاش نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت بیان کرد: کارکنان دولت با الگو برداری از شهدای دولت مردمی بودن  گشاده رو یی را سر لوحه کار خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: تبیین خدمات دولت و نظام در ابعاد مختلف از سوی مسئولان باید مهمترین اولویت باشد و مقابله با فتنه های دشمنان نیازمند آگاهی بخشی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت است. اجرای منویات مقام معظم رهبری و حضور مستمر در میان مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی ویژگی مسوولان موفق است.

انتهای خبر/

 
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 453208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *