۱
شهردار خاش خبر داد؛

ذبح دام بصورت رایگان برای شهروندان در روز عید سعید قربان

شهردار خاش گفت: اکیپ سلاخ حرفه ای در راستای کمک به شهت،روندان و ذبح راحت و بهداشتی قربانی ها با هماهنگی های انجام گرفته در روزعید سعید قربان آماده خدمات رسانی به شهروندان است.
ذبح دام بصورت رایگان برای شهروندان در روز عید سعید قربان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی شهنوازی شهردار خاش در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نزدیکی به ایام عید و ذبح قربانی سنت دیرینه ما مسلمانان گفت: در روز عید سعید قربان نوبت دهی از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح انجام و از ساعت ۷ صبح کشتارگاه آماده پذیرش ذیح دامهای سبک شهروندان می باشد.

وی اظهار کرد: افراد به همراه دام می بایست در محل کشتارگاه حضور داشته باشند تا با رعایت نوبت از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری شود.

شهنوازی با اشاره به تکمیل و بهسازی کشتارگاه افزود: کشتارگاه مجهز به هرگونه ادوات و وسایل مورد نیاز جهت ذبح می باشد همچنین با توجه به بیماری مشترک بین انسان و دام که با رعایت مسائل بهداشتی مانع از چنین بیماری هایی می شویم شایسته است ذبح قربانی را به کشتارگاه بسپاریم.

شهنوازی به اقدامات آماده سازی کشتارگاه اشاره و تصریح کرد: نظافت و شستشوی کشتارگاه، ضدعفونی ابزارآلات و تجهیزات، خرید روپوش، دستکش و وسایل ضدعفونی و شستشو و جمع آوری و حمل زباله ها مرمت کانال ها از جمله اقداماتی می باشد که شهرداری برای ذبح بهداشتی و بدون مشکل برای شهروندان انجام داده است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 453065
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *