۱
وضعیت پارک بانوان خاش وخیم است؛

تاریکی مطلق سهم تنها پارک بانوان خاش/ اینجا جرم جولان می‌دهد!

نبود روشنایی در تنها بوستان بانوان خاش گلایه‌مندی شهروندان را به دنبال داشته است.
تاریکی مطلق سهم تنها پارک بانوان خاش/ اینجا جرم جولان می‌دهد!
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما ، نبود امکانات و عدم روشنایی پارک بانوان در خاش علاوه بر گلایه مردم معضلات اجتماعی را در پی خواهد داشت، همچنین زمانی که نام پارک بانوان به میان می‌آید مسلماً مکانی مجهز با اولین امکاناتی ازجمله امن بودن، وسایل موردنیاز بازی، چمن و آب و برق که لازمه احداث هر مکانی برای گذراندن اوقات فراغت هستند در ذهن تداعی می‌شود.

در شهرستان خاش باگذشت چندین سال از احداث پارک بانوان از ابتدایی‌ترین نیاز خود که روشنایی است شهروندان این منطقه رنج می‌برند و پس از تاریک شدن هوا متأسفانه کسی نمی‌تواند در این محل بماند چرا که بسیاری از مادران به همراه فرزندان خردسال خود به پارک می‌آیند و در تاریکی بیم گم‌شدن و یا افتادن و زخمی‌شدن فرزندان خود را دارند.

ریگی یکی از شهروندان در راستای مشکل روشنایی پارک بانوان به خبرنگار ما گفت: باتوجه‌به گرمای شدید که امکان خارج‌شدن از منزل تا حدود ساعت چهار یا پنج عصر وجود ندارد به‌محض رفتن بانوان یک الی دو ساعت بعد تاریکی، پارک را فرامی‌گیرد و متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این راستا از سوی متولیان امر صورت نگرفته است و این پارک تنها مکانی برای بانوان این شهرستان است.

تاریکی مطلق تنها پارک بانوان شهرستان خاش
وی افزود: همچنین باتوجه‌به گرمی هوا، پیاده‌روی و ورزش در شب طرف‌دار بیشتری دارد، اما به دلیل نبود امنیت و تاریکی مطلق بانوان شهرستان به علت عدم احساس امنیت دچار انزوا شدند، خیلی از شهروندان از این بابت گلایه‌هایی داشته‌اند که مسئولین امر باید برای رفع این معضل اجتماعی به فکر چاره‌ای باشند تا از این فسادها جلوگیری شود.

ریگی گفت: در ساعاتی که هوا تاریک می‌شود و نور کافی وجود ندارد در گوشه‌هایی از پارک بانوان برخی از دختران و زنان متأسفانه از این فرصت‌ برای استفاده از استعمال مواد مخدر و کارهای غیراخلاقی می کنند که موجب سلب آرامش شهروندان شده است.

مشکلات پارک بانوان در اسرع‌وقت رفع خواهد شد
مهدی شهنوازی، شهردار شهرستان خاش بیان کرد: رایزنی‌های در راستای مشکل روشنایی پارک بانوان شهرستان انجام شده و در این راستا تمامی وسایل موردنیاز جهت رفع مشکل روشنایی پارک بانوان خریداری شده است که دراسرع‌وقت این معضل رفع خواهد شد.

وی افزود: پارک بانوان مکانی برای تفریح و ورزش و شور و نشاط برای مادران و خردسالان است که متأسفانه تعدادی از بانوان با رعایت‌نکردن نکات بهداشتی و استفاده از قلیان و ریختن زباله‌ها باعث آسیب‌زدن به‌سلامت خود و محیط پارک می‌شوند.

شهردار شهرستان خاش گفت: پارک بانوان به‌عنوان تنها مکان اختصاصی در این شهرستان شلوغ بوده و برای آسیب نرساندن به فضای سبز موجود در پارک و حفظ و نگهداری آن باید برنامه‌های فرهنگی جهت اطلاع و آگاهی بانوان صورت گیرد تا فرهنگ‌سازی لازم انجام و بانوان بتوانند از این مکان در راستای درست و بدون آسیب رساندن به خود و محیط داخل پارک بهره ببرند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdchqznzq23n-6d.tft2.html
 
سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 453062
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *