۰
به‌مناسبت روز و هفته کارگر انجام شد؛

مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت کشت و صنعت گوهرکوه

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت گوهرکوه گفت: با توجه به اینکه ده‌ها خانوار از طریق این شرکت مشکل معیشت خویش را برطرف می‌کند دولت نگاه ویژه‌ای به شرکت فوق داشته باشد.
مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت کشت و صنعت گوهرکوه
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به‌مناسبت روز و هفته کارگری مراسم تجلیل از کارگران نمونه در شرکت کشت وصنعت گوهرکوه با حضور فرماندار، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

علیرضا شهنوازان، فرماندار تفتان در حاشیه این جلسه بیان کرد: بی‌تردید کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که چرخ‌های اقتصادی و صنعت کشور باهمت و تلاش آنان می‌چرخد.

وی افزود: برای اینکه وضعیت پیشرفت امور در حدمطلوب قرار داشته باشد نیازمند توجه ویژه به قشر کارگر هستیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی جامعه کارگری در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تصریح کرد: کارگران به‌عنوان مهمترین عامل انسانی تولید کالا و خدمات با اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌آموزی حین کار، وجدان و انضباط کاری نقشی بی‌بدیل در افزایش کارآیی و اثربخشی بنگاه‌های کسب و کار، مهار تورم، رشد و گسترش کمی و کیفی تولید برعهده دارند.

فرماندار تفتان با تاکید بر برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات بیان کرد: کلیه مشکلات و موانع سر راه کارگران را به‌صورت گزارش نوشته و ضمن جمع‌بندی مشکلات را هرچه سریعتر حل کند.


انتهای خبر/
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 452948
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *