برگزاری نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان در خاش

هر منطقه از هرکشوری می‌تواند فرهنگ متفاوتی با دیگر مناطق آن کشور داشته باشد

7 آذر 1401 ساعت 14:21

فرهنگ و هنر یکی از اجزای اصلی هر جامعه و کشوری است که داشتن آن به نوعی اصالت آن جامعه را نشان می دهد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، امروز دوشنبه ۷ آذر ماه نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان در خاش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هئیت همراه، رئیس ارشاد و فرهنگ خاش و جمعی از هنرمندان در محل سالن ارشاد شهرستان برگزار گردید.

محمد انور ایمانی فر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش  گفت: شهرستان خاش از دیرباز بعنوان شهری هنردوست و هنرپرور معروف بوده و هست.

ایمانی بیان کرد: شهرستان خاش با دارا بودن چندین گروه موسیقی، نمایش عروسکی، شاعر و ... در سطح کشور همچنان با مشکلاتی چون بیمه تکمیلی هنرمندان، نداشتن هنرکارت، نداشتن مسکن هنرمندان و ‌‌... روبرو هستند.

ایمانی فر عنوان کرد: هزینه بسیار کم دریافتی هنرمندان پاسخ گوی مشکلات اقتصادی هنرمندان نبوده و نیست و عمده گلایه مندی هنرمندان را در بحث بیمه و مشکلات اینگونه دانست.

ایمانی فر ادامه داد: امید است با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تغییراتی باشیم و به خواسته های هنرمندان جامعه عمل پوشیده شود.
ارزش نهادن به هنرمندان و جامعه هنری همانا ارزش نهادن به فرهنگ و زنده نگهداشتن هنر است.

لازم به ذکر است: در ادامه این نشست جمعی از هنرمندان اقای ریگی‌، خانم  زمانی، هنرمند خردسال خانم کوثر ریگی‌، اقای ناصرریگی و .....به بیان مشکلات حوزه هنر و هنرمندان پرداختند.

ایمانی فر در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ شامل هنر، ادبیات، علم، آفرینش‌ها، فلسفه و دین است گفت: هنرمندان می توانند با خلق هنرهای سازنده در ارتقای فرهنگ جامعه سازنده واقع شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452338

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/452338/منطقه-هرکشوری-می-تواند-فرهنگ-متفاوتی-دیگر-مناطق-کشور-داشته-باشد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir