۰
برگزاری نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان در خاش

هر منطقه از هرکشوری می‌تواند فرهنگ متفاوتی با دیگر مناطق آن کشور داشته باشد

فرهنگ و هنر یکی از اجزای اصلی هر جامعه و کشوری است که داشتن آن به نوعی اصالت آن جامعه را نشان می دهد.
هر منطقه از هرکشوری می‌تواند فرهنگ متفاوتی با دیگر مناطق آن کشور داشته باشد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، امروز دوشنبه ۷ آذر ماه نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان در خاش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هئیت همراه، رئیس ارشاد و فرهنگ خاش و جمعی از هنرمندان در محل سالن ارشاد شهرستان برگزار گردید.

محمد انور ایمانی فر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش  گفت: شهرستان خاش از دیرباز بعنوان شهری هنردوست و هنرپرور معروف بوده و هست.

ایمانی بیان کرد: شهرستان خاش با دارا بودن چندین گروه موسیقی، نمایش عروسکی، شاعر و ... در سطح کشور همچنان با مشکلاتی چون بیمه تکمیلی هنرمندان، نداشتن هنرکارت، نداشتن مسکن هنرمندان و ‌‌... روبرو هستند.

ایمانی فر عنوان کرد: هزینه بسیار کم دریافتی هنرمندان پاسخ گوی مشکلات اقتصادی هنرمندان نبوده و نیست و عمده گلایه مندی هنرمندان را در بحث بیمه و مشکلات اینگونه دانست.

ایمانی فر ادامه داد: امید است با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد تغییراتی باشیم و به خواسته های هنرمندان جامعه عمل پوشیده شود.
ارزش نهادن به هنرمندان و جامعه هنری همانا ارزش نهادن به فرهنگ و زنده نگهداشتن هنر است.

لازم به ذکر است: در ادامه این نشست جمعی از هنرمندان اقای ریگی‌، خانم  زمانی، هنرمند خردسال خانم کوثر ریگی‌، اقای ناصرریگی و .....به بیان مشکلات حوزه هنر و هنرمندان پرداختند.

ایمانی فر در پایان با اشاره به اینکه فرهنگ شامل هنر، ادبیات، علم، آفرینش‌ها، فلسفه و دین است گفت: هنرمندان می توانند با خلق هنرهای سازنده در ارتقای فرهنگ جامعه سازنده واقع شوند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 452338
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *