۰
امام‌جمعه خاش:

به نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند

امام‌جمعه خاش گفت: به نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند و خونشان اثر خود را خواهد گذاشت.
به نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در مراسم روز جهانی قدس ضمن تأکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، بیان کرد: نیروهای مقاومت در منطقه با ایستادگی و مقاومت خود موجب شکست دشمن شده و این در حالی است که دشمن امکانات و حمایتگری جهات استکبار را به همراه دارد.
 
 امام‌جمعه خاش ضمن بیان آیاتی چند از قرآن مجید، بیان کرد: به نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند و خونشان اثر خود را خواهد گذاشت.
 
 وی ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد حوادث تلخی در استان بوده‌ایم که نشان از ترس دشمن و تلاش او در ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان راه نجات از دستاویز بودن دشمن را نقش‌آفرینی علما و ریش‌سفیدان دانست و گفت: بی‌تردید علما، ریش‌سفیدان و روشنفکران جامعه با تبیین و توضیح مناسب می‌توانند سدی محکم در برابر نقش‌آفرینی فریب‌خوردگان در جورچین دشمن ایفا کنند.
 
 وی شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه را جنایتی بزرگ خواند و افزود: جامعه روحانیت و معتمدین خاش به‌شدت این جنایت را محکوم کرده و امیدواریم خداوند چنان‌که وعده داده است؛ جبهه حق و مقاومت را پیروز گرداند.
 
 لازم به ذکر است: در پایان این مراسم قطعنامه روز جهانی قدس قرائت و ضمن محکومیت اعمال شنیع دشمن در استان و سوریه حمایت کامل مردم خاش از غزه و فلسطین اعلام شد.

انتهای خبر/
 
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 453958
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *