۰

دیدار عیدانه مسئولان خاش با خانواده شهید عبدالواحد تمندانی

 به مناسبت تحویل سال جدید، دیدار عیدانه و نوروزی امام‌جمعه و مسئولان خاش با خانواده معظم شهید عبدالواحد تمندانی انجام و از این خانواده تجلیل به عمل آمد
دیدار عیدانه مسئولان خاش با خانواده شهید عبدالواحد تمندانی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا تمندانی، فرزند این شهید والامقام از خادمان شهدای شهرستان خاش به شمار می‌رود و به‌واسطه خدمات ایشان به جامعه هدف، امام‌جمعه خاش به همراه مسئولان با او و خانواده‌اش دیدار و از آنها دلجویی و تجلیل کردند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان امام‌جمعه خاش در این دیدار  بیان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا باید در طول سال انجام شود و محدود به یک مناسبت و روز خاصی نیست، زیرا شهدا بر گردن همه ما حق دارند و تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم.
 
وی اظهار کرد: امیدواریم ملت و مسئولان ایران اسلامی در تداوم راه شهیدان بتوانند، از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب صیانت کنند و شاهد عزتمندی و شکوه و عظمت و سرافرازی میهن در ابعاد داخلی و خارجی باشیم.
 
امام‌جمعه خاش افزود: در سال جدید امیدواریم به برکت یاد و نام شهدا شاهد تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باشیم و در حوزه اقتصاد و تولید ایران اسلامی بدرخشد.

  شهید عبدالواحد تمندانی از نیروهای کارگروه انقلاب و از هم‌رزمان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان به شهادت رسیده و از شهدای مفقودالاثر به شمار می‌رود.

انتهای خبر/
جمعه ۳ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 453907
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *