دیدار عیدانه مسئولان خاش با خانواده شهید عبدالواحد تمندانی

3 فروردين 1403 ساعت 14:35

 به مناسبت تحویل سال جدید، دیدار عیدانه و نوروزی امام‌جمعه و مسئولان خاش با خانواده معظم شهید عبدالواحد تمندانی انجام و از این خانواده تجلیل به عمل آمد


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا تمندانی، فرزند این شهید والامقام از خادمان شهدای شهرستان خاش به شمار می‌رود و به‌واسطه خدمات ایشان به جامعه هدف، امام‌جمعه خاش به همراه مسئولان با او و خانواده‌اش دیدار و از آنها دلجویی و تجلیل کردند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان امام‌جمعه خاش در این دیدار  بیان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا باید در طول سال انجام شود و محدود به یک مناسبت و روز خاصی نیست، زیرا شهدا بر گردن همه ما حق دارند و تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون خون مطهر شهیدان هستیم.
 
وی اظهار کرد: امیدواریم ملت و مسئولان ایران اسلامی در تداوم راه شهیدان بتوانند، از آرمان‌های والای اسلام و انقلاب صیانت کنند و شاهد عزتمندی و شکوه و عظمت و سرافرازی میهن در ابعاد داخلی و خارجی باشیم.
 
امام‌جمعه خاش افزود: در سال جدید امیدواریم به برکت یاد و نام شهدا شاهد تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باشیم و در حوزه اقتصاد و تولید ایران اسلامی بدرخشد.

  شهید عبدالواحد تمندانی از نیروهای کارگروه انقلاب و از هم‌رزمان شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان به شهادت رسیده و از شهدای مفقودالاثر به شمار می‌رود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453907

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453907/دیدار-عیدانه-مسئولان-خاش-خانواده-شهید-عبدالواحد-تمندانی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir