۰
فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد:

توزیع بسته‌های معیشتی مرزبانی فراجا به سیل‌زدگان

فرمانده مرزبانی فراجا از اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به مرزنشینان سیل‌زده و کم‌بضاعت جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
توزیع بسته‌های معیشتی مرزبانی فراجا به سیل‌زدگان
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از فرماندهی مرزبانی فراجا، سردار احمدعلی گودرزی بیان کرد: در راستای همدلی و کمک به سیل‌زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان، با همکاری گروه‌های جهادی و فرماندهی مرزبانی فراجا، پنج دستگاه کامیون حامل بسته‌های کمک معیشتی به مناطق سیل استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

 فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان این که این بسته‌های معیشتی توسط مرزبانان به هموطنان سیل‌زده اهدا شده است، افزود: مرزداران هنگ مرزی نگور پس از شناسایی نیازمندان، با عزیمت درب منزل این عزیزان، بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی و انواع مواد شوینده را اهدا کردند.

گودرزی با بیان این که مرزبانی فراجا در ادامه این اقدامات انسان‌دوستانه ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین سیل‌زدگان توزیع کرده است، خاطرنشان کرد: این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه ضمن کاهش آلام خانواده‌های نیازمند مرزنشین، موجبات خرسندی و همدلی و تعاملات هر چه بیشتر مرزنشینان با مرزبانان را به وجود خواهد آورد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 453897
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *