۰
طی مراسمی؛

از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان تفتان بخش نازیل تجلیل شد

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان تفتان بخش نازیل برگزار شد.
از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان تفتان بخش نازیل تجلیل شد
علیرضا شهنوازان در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بیان کرد: در این مدت تلاش‌های فراوانی برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه صورت گرفت که جا دارد از تلاش‌های همه عوامل برگزاری و مجریان به‌ویژه هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی این رویداد مهم، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
 
فرماندار تفتان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی برگزارکنندگان این رویداد مهم، عنوان کرد: انتخابات پرشور ۱۱ اسفندماه از دید عموم تنها یک روز بود؛ اما برگزاری این انتخابات حاصل ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان در ستاد انتخابات شهرستان بود که نتیجه آن در ۱۱ اسفندماه ماه رقم زده شد.
 
 شهنوازان با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات، افزود: مردم با حضور پرشور و حماسی خود در پای صندوق‌های اخذ رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان تفتان افزودند و مهر تأییدی بر ادامه کار دولت مردمی آیت‌الله ریسی"و نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.
 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در ایام انتخابات، خاطرنشان کرد: تمامی کمیته‌های امنیتی، سیاسی، اطلاع‌رسانی، فنی، پشتیبانی و با تلاش فراوان سعی در برگزاری انتخاباتی باشکوه و درصد امنیتی بالایی داشتند که خدا را شاکریم تلاش همه شما دست‌اندرکاران انتخابات این امر نیز میسر شده و این آزمون نیز با سربلندی به پایان رسید.
 
 "شهنوازان" در خاتمه سخنان خود ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: برنده اصلی انتخابات، ملت فهیم و بیدار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 453864
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *