۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان خاش:

همه مردم ایران برای سربلندی ایران دغدغه دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: شرکت در انتخابات فرصتی مهم برای سازندگی میهن بوده و دغدغه مهم، جدی و اصلی مردم ما سربلندی و عزت ایران اسلامی است.
همه مردم ایران برای سربلندی ایران دغدغه دارند
به گزارشپایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در نشست بصیرتی سیاسی و جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت خاش بیان کرد: در کشور ما دموکراسی وجود دارد، این انقلاب بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل‌گرفته، تاکنون چهل انتخابات در مملکت برگزار شده و تمام ارکان نظام با رأی مستقیم و تأثیرگذار ملت روی کار آمده‌اند، بنابراین همه مسئولان کشور از رهبر انقلاب به‌عنوان شخص اول کشور تا شوراها و دهیاران در نقاط روستایی با مشارکت و همراهی مردم درحال‌خدمت رسانی هستند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان خاش اظهار کرد: انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همگرایی، یکپارچگی و انسجام ملی بوده، بنابراین حضور پرشور، حماسی و حداکثری مردم در انتخابات به اقتدار میهن اسلامی در دنیا می‌افزاید.

 حجت‌الاسلام شیبک ادامه داد: در انتخابات آتی باید مردم به صحنه بیایند و با انتخاب آگاهانه به شکل‌گیری یک مجلس قوی، کارآمد، مردمی، ولایی و انقلابی کمک کنند، تا در سایه یک مجلس قوی، دولت قوی بتواند در ابعاد داخلی و خارجی پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه دارد.

 وی عنوان کرد: مردم شهرستان خاش همگام با سایر اقشار مختلف مردم ایران، آماده خلق حماسه بوده و یقیناً در تداوم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و سال‌های انقلاب این مهم صورت می‌گیرد و همان‌گونه که در جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه بودیم، در انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز نام ایران سربلند در دنیا می‌درخشد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۲۳
کد مطلب: 453830
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *