۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

دشمن بر عدم مشارکت مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات حداکثری نباشد مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود زیرا دشمن بر روی این موضوع بسیار برنامه‌ریزی می‌کند و در این زمینه اصحاب رسانه و هنر نقش بسیار مهمی دارد.
دشمن بر عدم مشارکت مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از زاهدنیوز، علی سرگزی در همایش استانی سواد انتخاباتی و تأثیر رسانه بر مشارکت حداکثری بیان کرد: سیستان و بلوچستان جزو استان‌های سرآمد در انتخابات است که امسال نیز امید داریم نقش خود را پررنگ‌تر ایفا کند.
 
وی ادامه داد: دیوانگی رژیم صهیونیستی و افسارگسیختگی این رژیم وحشی به‌صورت عریان خود را نشان داده و داد همگان را درآورده است اگر به همین منوال پیش رود ممکن است وضعیت از کنترل خارج شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: باتوجه‌به اتفاقات استان، حادثه تروریستی در کرمان و راسک نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق دشمن است به‌خصوص از دونقطه و همسایگانی که روابط بسیار خوبی با کشور دارند.
 
وی افزود: ما اولین کشوری بودیم که بعد از سقوط صدام به کمک عراق رسید و اگر ایران نبود در مسئله داعش عراقی نبود و اولین کشوری بودیم که جمهوری پاکستان را به رسمیت شناخت و تبادلات بسیاری را با یکدیگر داشتند.
 
سرگزی تشریح کرد: در سیستان و بلوچستان پروژه‌های عمرانی، توسعه و اتفاقات بسیار مطلوبی که در سیستان و بلوچستان در حال انجام است برنامه‌های فرهنگ و هنر استان برابر با ۱۵ سال گذشته است و فقط ۱۵ هزار میلیارد تومان راه و آب در نظر گرفته شده است اراده شده که این استان جهش پیدا کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اذعان کرد: بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌کن خاورمیانه تا بهمن‌ماه وارد سیستان می‌شود، کریدور شمال - جنوب اتفاقی بسیار بزرگ است هرچند که این پروژه‌ها بسیار دیر انجام شده راه‌حل بسیاری از مشکلات استان از لحاظ فرهنگی رفع می‌شود.
 
وی مطرح کرد: مسائل فرهنگی هزینه‌های سیاسی و نظامی را کاهش می‌دهد فرهنگ این هزینه‌ها را به‌شدت کاهش می‌دهد در حوزه فرهنگی و هنری ظرفیت‌های بسیار مطلوبی وجود دارد.
 
سرگزی اظهار کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات حداکثری نباشد مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود، مباحث نظامی تشدید می‌شود؛ زیرا دشمن بر روی این موضوع بسیار برنامه‌ریزی می‌کند و اصحاب رسانه و هنر نقش بسیار مهمی دارد.
 
وی در پایان با اشاره به نقش خبرنگاران و مطبوعات سیستان و بلوچستان عنوان کرد: امید آگاهی اندیشیدن و نقد منصفانه را در استان تزریق کنید که کاری بسیار مثمرثمر است.

انتهای خبر/
يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 453684
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *