۰
به همت دانشگاه آزاد خاش و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ء (ص)؛

اردوی راهیان پیشرفت برگزار شد

این اردو به همت دانشگاه آزاد خاش و با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ء (ص) در قطعه ۶ این پروژه با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش برگزار شد.
اردوی راهیان پیشرفت برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اردوی راهیان پیشرفت به همت دانشگاه آزاد خاش برگزار شد. دانشجویان دانشگاه آزاد خاش در اردوی راهیان پیشرفت باهدف بازدید از پروژه ملی راه‌آهن زاهدان به چابهار شرکت کردند.
احمد علی احمدی  در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مسائلی که در فرمایشات رهبر معظم انقلاب بارها به آن تأکید شده ایجاد امیدآفرینی و شور و نشاط و جهاد تبیین است که همه دستگاه‌ها باید در این زمینه وارد عمل شوند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاش عنوان کرد : باید دستاوردهای انقلاب را به نسل جدید معرفی کرده و در زمینه پیشرفت‌ها روشنگری کنیم.دانشگاه آزاد اسلامی سعی برآن دارد تا پیشرو در این امر باشد.
علی احمدی بیان کرد:  باید تلاش کرد دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به‌ویژه در این استان به‌خوبی روایت شود اگر ما این کار را نکنیم افراد دیگری آن را باب میل خود تغییر روایت خواهند کرد.
 وی گفت: امسال اردوهای راهیان پیشرفت درون شهرستان خاش در حوزه‌های کارخانه‌ها و معادن، راه‌آهن چابهار به زاهدان و سایر موارد با مشارکت بالای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاش برگزار و به مناسبت دهه مبارک فجر این اردوها برگزار شد واین روند ادامه خواهد داشت.
 انتهای خبر/
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 453793
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *