۰
امام‌جمعه شهرستان خاش:

انقلاب ایران روحیه عزت‌نفس، اخوت و مساوات را به جامعه تزریق کرد

هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن با حضور ائمه جمعه و جماعت، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، معتمدین، بزرگان و سران طوایف، جمع کثیری از بانوان و اقشار مختلف مردمی در مسیر تعیین شده در شهر حافظان قرآن برگزار گردید.
انقلاب ایران روحیه عزت‌نفس، اخوت و مساوات را به جامعه تزریق کرد
به گزارش پایکاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، بیان کرد: ما امروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و با نگاهی گذرا به این سال‌ها می‌بینیم همواره دنیای استکبار و ظلم سراسر با ایران و انقلاب در دشمنی بوده و هست.
 
امام جمعه خاش عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران روحیه اعتمادبه‌نفس، انقلاب ایران روحیه عزت‌نفس، اخوت و مساوات را به جامعه تزریق کرد.
 
وی ادامه داد: با بررسی تاریخ نیم‌قرن اخیر به‌خوبی می‌توان دریافت انقلاب ایران تأثیری شگرف بر روحیه و انگیزه گرفتن ملت‌های مظلوم در مقابله با مستکبرین داشته و این خود یکی از آرمان‌های انقلاب است که همانا رهایی مظلوم از بند ظلم و ستم است.
 
  امام جمعه خاش با برشمردن ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی در برخورد با سایر ادیان و مذاهب، گفت: انقلاب اسلامی روحیه اخوت و وحدت را بین اقوام و مذاهب افزایش داده و برخلاف تمامی تفرقه‌افکنی‌های دشمن ملت بصیر ایران همراه با ولایت و علما با این توطئه‌ها مقابله می‌کنند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان تصریح کرد: یکی از موارد مهم برای هر انسان بصیر و فرهیخته شناسایی و مقابله با کارشکنان و کسانی است که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کنند.
 
 وی یکی از حربه‌های مهم دشمن پس از ناتوانی در جنگ سخت استفاده از فضای مجازی و بهره‌گیری از جنگ نرم خواند و ادامه داد: هوشیاری ملت یکی از ملزومات مقابله با این توطئه‌ها است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان حضور آحاد مردم در راهپیمایی‌ها و انتخابات را سد محکمی در مقابل تمامی دشمنان نظام و انقلاب دانست و افزود: لازم است علی‌رغم تمامی تحریم‌ها برای تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه به بیان دستاوردهای انقلاب بپردازیم؛ چنان‌که امروز رتبه اول شتاب علمی در جهان متعلق به ایران است.
 
 وی ضمن خاطرنشان‌کردن اهمیت جهاد تبیین، بیان کرد: امروزه ایران اسلامی در تمامی جهان به‌عنوان سیزدهمین قدرت نظامی، دهمین قدرت موشکی، رتبه نخست منطقه در تولید انرژی زمین گرمایی و در رتبه سوم جهان در سدسازی بعد از چین و ترکیه قرار دارد.
 
 این مقام مسئول برشمردن خدمات نظام برای نسل جوان را پر اهمیت خواند و یادآور شد: بیان دستاوردهای مختلف نظام؛ رتبه ۱۸ جهان در عرصه اقتصاد، رتبه ۸ در عرصه فناوری فضایی و... یکی از راه‌های مقابله با کوچک جلوه‌دادن دستاوردهای انقلاب از سوی دشمن است.
 
 وی حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و نقش‌آفرینی سیاسی در اجرای رفراندوم را وظیفه دینی و انقلابی مردم دانست و ادامه داد: انتخاب فرد اصلح، مؤمن، مدبر و... بی‌تردید باعث داشتن مجلسی قوی و آینده‌ای روشن خواهد شد.
 
 لازم به ذکر است: در پایان این مراسم قطعنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن و تجدید میثاق با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و آرمان‌های نظام قرائت شد.
انتهای خبر/
 
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 453759
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *