۰
همه می آئیم؛

دعوت امام جمعه خاش از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه خاش از مردم ولایی و انقلابی دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال مشارکت فعالانه‌ای داشته باشند.
دعوت امام  جمعه خاش از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان، امام‌جمعه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما،باتوجه‌به اهمیت و استقلال کشور و عدم وابستگی به هیچ قدرتی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: استقلال کشور نعمت بزرگی است اینکه ما نیاز به هیچ قدرت و کشوری نداریم در تمام عرصه‌ها باید شکرگزار باشیم.

وی با تأکید به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: امسال  راهپیمایی ۲۲ بهمن حائز اهمیت بیشتری است چرا که با اتفاقات اخیری که در کشور معاندین و دشمنان به وجود آوردند توجه و چشم دشمن بیشتر به حضور مردم خواهد بود براین‌اساس می‌طلبد به‌پاس شکرگزاری از این نعمت استقلال و ادای احترام به خون شهیدانی که تا همیشه مدیون آنان خواهیم بود در این راهپیمایی حضوری پررنگ‌تر از گذشته داشته باشیم.

امام‌جمعه خاش افزود: حضور در راهپیمایی وظیفه آحاد مردم است و همه از تمام اقشار با درنظرگرفتن اهمیت این راهپیمایی که مسلماً از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است شرکت و حضوری حداکثری داشته باشند.

دهقان وحدت و همدلی مردم را همیشه موجب یأس و ناامیدی دشمن خواند و گفت: مردم بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس دشمنان خواهند شد.
 

انتهای خبر/
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 452556
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *