۰
عاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش

تردد کامیون های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش گفت: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است.
تردد کامیون های حامل بار بدون بارنامه در جاده‌ها ممنوع است
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، فرهاد کردی تمندانی صبح امروز دوشنبه در نشست ساماندهی بارهای معدنی خاش، بیان کرد: تردد کامیون‌های حامل بار بدون بارنامه، با هدف پیشگیری از خسارات وارده به مردم و بالابردن شاخص‌های رضایتمندی مردم و نیز دریافت عوارض و حقوق دولت در محورهای خروجی این شهر ممنوع بوده و پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موظفند نسبت به این موضوع، متخلفان را اعمال قانون کنند.

وی خاطر نشان کرد: ساماندهی حمل مصالح معدنی و مطابق بند (ت) تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور مبنی بر تکلیف قانونی کلیه معادن نسبت به استقرار دفتر صدور بارنامه در خروجی کلیه واحدهای تولیدی از اولویت‌های دولت بوده و کلیه واحدهای تولیدی و بهره برداران معادن شن و ماسه، آجر، سیمان و غیره، موظفند به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به شبکه جاده‌ای و حمل و نقل با دولت همکاری کنند.

وی اضافه کرد: کنترل افرایش بار، صدور بارنامه، ایمنی رانندگان و کامیون‌های حامل بار، تسهیل در صدور بارنامه، کارت هوشمند رانندگان و کامیون داران، نصب باسکول و غیره از برنامه‌های دولت برای ساماندهی و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به شمار می‌رود.

کردی ادامه داد: شنیدن دغدغه‌های تولیدکنندگان و مسئولان و عمل کردن به تعهدات طرفین در دستور کار دولت بوده و عمل کردن به قانون در اولویت است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 453650
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *